טוטי אישר שיעזוב את רומא: "מוכן לאתגר חדש", יגיע למיאמי?

חושב על העתיד. טוטי
חושב על העתיד. טוטי | צילום: Gettyimages

הקיסר לא יתלה את הנעליים לאחר עזיבת המועדון בו שיחק כל הקריירה, גם קבוצה איטלקית מתעניינת. ספאלטי לא הוזמן לארוחת הפרידה

(גודל טקסט)
לאחר 24 שנות קריירה, פרנצ'סקו טוטי עוזב את רומא. הקפטן אישר היום (חמישי) שביום ראשון יהיה משחקו האחרון במדי הג'אלורוסי, כאשר עד כה רק המועדון הודיע על כך. הקיסר הודיע על העזיבה דרך דף הפייסבוק שלו: "המשחק של רומא נגד גנואה ביום ראשון 28 במאי 2017 תהיה הפעם האחרונה בה אוכל ללבוש את החולצה של רומא. אי אפשר לבטא במילים את מה שהצבעים האלה מייצגים עבורי תמיד".


הכוכב המשיך את דבריו ואף רמז שאינו מתכוון לפרוש: "אני מרגיש שהאהבה שלי לכדורגל לא חלפה. זו התשוקה שלי. התשוקה הזו כל כך גדולה, שאני לא יכול לחשוב על כך שאפסיק להאכיל אותה. אף פעם לא. מיום שני אני שוב מוכן להמשיך, אני מוכן לאתגר חדש".




בעקבות העזיבה הצפויה החליט טוטי לערוך הערב ארוחה חגיגית אליה הזמין את חברי ההנהלה, עובדי המועדון, אנשי הצוות המקצועי והשחקנים. מי שלא הוזמן הוא המאמן לוצ'יאנו ספאלטי. כזכור, היחסים בין המאמן לשחקן עלו על שרטון כשספאלטי חזר למועדון ובחר לא לתת לקפטן הוותיק דקות משחק מרובות. טוטי לא אהב את החלטתו של המאמן, ולא התבייש להביע את דעתו בפניו.



בתוך כך, באיטליה פורסם שאחת מקבוצות הסרייה
A הגישה הצעה לטוטי לשחק בשורותיה בעונה הבאה. בנוסף, על פי דיווחים בארצות הברית טוטי עשוי להצטרף לקבוצת מיאמי אותה מאמן חברו מנבחרת איטליה, אלסנדרו נסטה.


pic.twitter.com/lruggHMO1S

— Francesco Totti (@Totti) May 25, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי