חשש מטרור בגמר ליגת האלופות, בייל לאיסקו: בקרדיף אני משחק

גארת' בייל. בהרכב
גארת' בייל. בהרכב | צילום: gettyimages

בהחלטה תקדימית שכרה ריאל מדריד מלון זול וקרוב למגרש עקב פחד ששחקניה יותקפו. הכוכב הוולשי של הבלאנקוס נחוש לפתוח בגמר שייערך במולדתו אך האוהדים מתנגדים

(גודל טקסט)

גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד ויובנטוס בשבת בקרדיף מתקרב ואיתו הצהרות של שתי הקבוצות כמו גם פרטים על ההכנות.


יובנטוס קיימה אתמול (שני) יום פתוח לעיתונות הספרדית שהציפה את מתקן האימונים שלה בטורינו. גונסלו היגוואין, חלוץ יובה ששיחק בריאל מדריד אמר: "אני מקווה שסרחיו ראמוס לא יכבוש שוב בדקה ה-90. אני מאוד מחבב אותו ואת משפחתו ועד היום אנחנו בקשר במסרונים".
 


על ההרגשה שלו לשחק מול ריאל מדריד אמר: "כדורגל מעמיד אותך לפעמים במצבים כאלה שאתה צריך לשחק נגד קבוצתך לשעבר וזה לא קל. אני מאמין שיהיה משחק מאוזן".


מסימיליאנו אלגרי מאמן הביאנקונרי הכניס את ריאל מדריד למתח אחרי שטען בראיון: "זה ברור שאיסקו שחקן הרבה יותר טכני מגארת' בייל". לפי הידיעות בספרד בייל כבר אמר לאיסקו: "בגמר אני משחק", ויש לו תמיכה מזינדין זידאן שחושב כי הוא יהיה חדור מוטיבציה להצליח בגמר בעיר הולדתו קרדיף. אלגרי הצית שוב את הויכוח הגדול מי טוב יותר וראוי לחולצה, ואוהדי ריאל מדריד רוצים לראות את איסקו משחק בגמר.


¡Aquí tenéis nuestra portada de hoy! pic.twitter.com/pEwVCHePVz

— AS (@diarioas) May 30, 2017
 

דבריו של אלגרי כמובן הודגשו בשער הספורט של העיתון "אס". "הכח של ריאל מדריד הוא שבנוסף ל-11 הפותחים שלה יש לה שחקני ספסל ברמה הכי גבוהה כמו אלברו מוראטה, מרקו אסנסיו. אם גארת' בייל ישחק יהיה לריאל הרבה יותר עומק במשחק, אבל איסקו שחקן הרבה יותר טכני".


על שיתוף הפעולה בין היגוואין לפאולו דיבאלה אמר: "לקח להם זמן לשחק ביחד. היגוואין דווקא התאקלם מהר יותר כי הוא שיחק בחוד ודיבאלה היה צריך להתרגל למיקום החדש שלו. עכשיו שיתוף הפעולה ביניהם מושלם". פאולו דיבאלה אמר: "אפשר להרגיש בחדר ההלבשה שהקבוצה מגיעה עם יותר כח וביטחון מאשר לפני שנתיים, זה מה שהחברים מספרים לי. יש לנו 50 אחוז סיכוי לזכות".


בריאל מדריד מקווים לזכות שוב בדאבל של אליפות וליגת האלופות לראשונה מאז 1958. בינתיים החליטה הנהלת הקבוצה לא לפנק יותר מדי את השחקנים והיא תשהה בבית מלון בקרדיף בשם "מרקור הולנד", בחדרים שעולים 80 יורו ללילה. היתרון הוא שהמלון רחוק רק שני קילומטרים מהאיצטדיון. ההחלטה לקחת מלון זול יותר, אבל קרוב למגרש נובעת מהחשש של התקפה כפי שהיתה על דורטמונד. העיתון "אס" מדגיש שהמלון אפילו לא מדורג בין עשרת בתי המלון הטובים בקרדיף, וזו החלטה תקדימית של הקבוצה לא לקחת מלון מפואר.


חשש מאירועים דומים לדורטמונד
חשש מאירועים דומים לדורטמונד


"מארקה" כתב שהחשש הגדול בריאל מדריד הוא שבחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה היא השיגה נצחונות קשים תוך ספיגת שערים, וזו יכולה להיות נקודת התורפה של הבלאנקוס,  משום שאפקט האיצטדיון הביתי בברנבאו לא יהיה קיים. המדרידיסטה יגיעו רעננים יותר למשחק בגלל שההרכב המסתמן שיחק 1164 דקות פחות משחקני יובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי