מוריניו מואשם בחשד להעלמת מס, נציגיו: עמד בכל ההתחייבויות

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | צילום: Gettyimages

"המיוחד" חשוד בהעלמת מס בשווי 2.9 מיליון ליש"ט בשנים 2011-2012, יועציו טוענים שהגיע עם הרשויות להסדר. כוכב הבלאנקוס יגיע להעיד ב-31 ביולי בחשדות כלפיו

(גודל טקסט)

עוד שם גדול נחקר בספרד בגין חשד להעלמת מס. מאמן מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, חשוד כי הוא חייב לרשויות המס בספרד 2.9 מיליון ליש"ט. החשד מתייחס לשנים 2011-2012, בהן אימן "המיוחד" את ריאל מדריד. הרשויות בספרד כבר הגישו תביעה לבית המשפט המקומי, בטענה שהמאמן עבר על שני סעיפים בחוק, כך הצהיר התובע.


על פי דיווחים באנגליה, מוריניו טוען ששילם 26 מיליון יורו על מיסים בספרד, ומתעקש שלא יודע על שום תיק שמתנהל מולו. נציגיו הרשמיים של "המיוחד" הוציאו הודעה בשמו בה נכתב: "ז'וזה מוריניו לא קיבל הודעה בגין החדשות שפורסמו היום. נכון לתאריך הנוכחי, רשויות המס בספרד והתובע לא יצרו קשר עם ז'זוה מוריניו או יועציו".

 



בנוסף להודעה, נציגיו של מאמן מנצ'סטר יונייטד פרסמו גם מסמך אשר מעיד על כך שרשויות המס בספרד ניקו את מוריניו מכל חשד: "ז'וזה מוריניו, שגר בספרד מיוני 2010 עד מאי 2013, שילם מעל 26 מיליון יורו על מיסים. כמו כן, מוריניו קיבל הצעות להסדר שנשלחו על ידי רשויות המס הספרדי בשנת 2015, על השנים 2011 ו-2012, וגם הגיע להסכם פשרה עמם על שנת 2013. הממשלה הספרדית, באמצעות רשויות המס, הנפיקה תעודה בה היא העידה על כך שמוריניו עמד בכל התחייבויות המס".


במקביל, בספרד טוענים שרונאלדו יגיע ב-31 ביולי לביהמ"ש על מנת להעיד בפרשיות בהן הוא נחשד. התובע טוען שגם ריאל עצמה הייתה מודעת לחלק מהמעשים.


מסי ורונאלדו. גם חשודים בהעלמות מס (gettimages)
מסי ורונאלדו. גם חשודים בהעלמות מס (gettimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי