דונארומה ואמבפה סיכמו בריאל, שמחכה לאישור מזידאן

דונארומה
דונארומה | AFP

הבלאנקוס הגיע לסיכום בעל פה עם שני השחקנים, וכל שנותר הוא אישור של המאמן אם יגיעו הקיץ או ב-2018. רונאלדו ופרס ייפגשו אחרי גביע הקונפדרציות

(גודל טקסט)
האם ריאל מדריד בדרך לשדרוג משמעותי? לפי דיווח ב"מארקה", אלופת אירופה הגיעה לסיכום עם ג'אנלואיג'י דונארומה וקיליאן אמבפה, כשכעת למאמן זינדין זידאן נותר רק להחליט אם להוציא את העסקות לפועל הקיץ או ב-2018.


בנוגע לדונארומה, ההתלבטות של הבלאנקוס היא אם לשלם כעת בין 30 ל-35 מיליון יורו או לחכות לקיץ הבא אז יגיע בחינם מי שמתואר במועדון כ"שוער ל-15 השנים הבאות". רק אתמול הודיע מנכ"ל מילאן מרקו פאסונה שדונארומה יישאר בקבוצה עונה נוספת, מה שכנראה יהיה האופציה הכי טובה עבור ריאל מדריד והמאמן הצרפתי שמעדיף לדבוק בקיילור נבאס בין הקורות.




בעניין אמפבה, מונאקו כבר דרשה עבורו 130 מיליון יורו, אך בריאל מדריד מאמינים ש-100 או 110 מיליון יורו יספיקו לסגירת העסקה. זידאן מתלהב מאוד מהצרפתי הצעיר אחריו הוא עוקב כבר מספר שנים והיה חלק משמעותי במו"מ מול השחקן ואביו. החשש היחיד של אמבפה הוא שאם יגיע העונה, לא יזכה לדקות רבות בגלל שלישיית ה-BBC.


זידאן והנשיא פלורנטינו פרס ייערכו פגישה בימים הקרובים בה ידונו בעתיד הקבוצה הקיץ, כשהמאמן יצטרך לתת את אישורו לרכש. אחרי העונה הנוכחית, הצרפתי מעדיף להימנע מעומס בסגל.



אמבפה. חושש ממיעוט דקות (AFP)


בתוך כך, למרות דבריו של פרס, עתידו של כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להעסיק את אוהדי הכדורגל. הבוקר דיווח "מארקה" שהכוכב הפורטוגלי ייפגש מיד לאחר גביע הקונפדרציות עם פרס וידון איתו על ההצעה מפאריס סן ז'רמן.

 

הצרפתים מוכנים להציע כ-200 מיליון יורו עבור רונאלדו ולשלם לשחקן משכורת גבוהה בהרבה מזו שהוא משתכר בשורות הבלאנקוס. פרס ינסה לשכנע את רונאלדו להישאר בבירת ספרד, אבל גם הוא יודע שהנושא הכספי יהווה מרכיב משמעותי בהתלבטויות של השחקן.



רונאלדו ופרס. פגישה מכריעה אחרי הקונפדרציות (AFP)


"הנשיא יודע שהעתיד של רונאלדו יוכרע בפגישה הזו", נכתב בעיתון הפופולרי. "פרס ינסה לשכנע אותו להישאר, אבל גם הוא יודע שאם רונאלדו יתעקש לא תהיה ברירה".


במקביל מדווחים בספרד שרונאלדו לא יעבור לסין למרות הצעות קורצות המגיעות מהמזרח הרחוק. הפורטוגלי חושב שהוא עדיין יכול לזכות בתארים נוספים, בעיקר בשנה של מונדיאל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי