התקשורת בברצלונה מיישרת קו: ניימאר יעבור ל-פ.ס.ז'

ניימאר
ניימאר | צילום: אילוסטרציה

הקבוצה הצרפתית תשלם למחזיקת הגביע הספרדי 222 מיליון יורו והברזילאי ירוויח 30 מיליון יורו לעונה. אחותו אישרה שהיא עוברת לגור בפאריס, העסקה תיסגר עד ה-31 ביולי

(גודל טקסט)
אחרי הדיווחים על כך שאביו של ניימאר ייפגש עם המנהל המקצועי של פאריס סן ז'רמן אנטרו הנריקה, רדיו מונטה קרלו דיווח הערב (חמישי) שפאריס סן ז'רמן תשלם את סעיף השחרור של הברזילאי בברצלונה שעומד על 222 מיליון יורו.


גם רדיו RAC1 הקטאלוני מיישר קו עם הקולגות מצרפת ומדווח שהפריזאים ישלמו את סעיף השחרור של כוכב בארסה ושהמגעים בין הצדדים נמצאים בשלב מתקדם מאוד. סגנית האלופה הצרפתית מציעה לא פחות מ-30 מיליון יורו לעונה בחוזה לחמש שנים, הצעה שבהחלט קשה לסרב לה.


כבר בקיץ שעבר נפגש ניימאר עם נשיא פ.ס.ז' שייח' נאסר אל חלאיפי, אך בסופו של דבר השחקן העדיף להאריך את חוזהו בברצלונה. כעת ייפגשו הנשיא אל חלאיפי והנריקה ייפגשו שוב עם הברזילאי, במטרה להנחית אותו סופית בבירת צרפת.


בנוסף מדווחים בתחנת הרדיו הקטאלונית שניימאר וסביבתו מעוניינים להוציא לפועל את המהלך שיביא את כוכב ברצלונה לפאריס כאחד השחקנים הטובים בעולם ויוביל אותה לשלבים מתקדמים יותר בליגת האלופות.


בברצלונה הודו שקיימת בעיה עם ניימאר, אך הם לא מוכנים לשחררן תמורת סכום נמוך מסעיף השחרור שעומד על 222 מיליון יורו. נשיא ברצלונה ג'וזפ מאריה ברתומיאו אישר שהברזילאי לא יעזוב את בירת קטאלוניה מאחר שאף קבוצה לא מסוגלת לשלם את הסכום הזה בלי לעבור על חוקי הפייר פליי, אך כעת נראה שהדברים קיבלו תפנית.


לפי דיווחים בברזיל, העסקה תיסגר לכאן או לכאן עד 31 ביולי. החוזה של ניימאר בפ.ס.ז' כבר מוכן ואחותו אישרה שהיא עוברת לגור בפאריס ומוקדם יותר פרסם ניימאר בחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם אביב וכתב: "אתה מייצג את כל החברים שלי… זה שיש לי אותך כחבר זה אחר הדברים הכי טובים שיש לי בחיים". האם מדובר ברמיזה לבאות?


 

Você representa TODOS os meus AMIGOS… te ter como amigo é uma das melhores coisas que tenho na vida. Te amo, Pai ! You represent ALL my FRIENDS … having you as a friend is one of the best things I have in my life. I love you, Dad!

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי