פיני זהבי אישר: עסקת העברתו של ניימאר לפ.ס.ז' נסגרה

ניימאר
ניימאר | AFP

דיווח: מקורבו של כוכב ברצלונה אישר בברזיל כי המעבר הגדול בהיסטוריה נסגר. בקטאלוניה בפאניקה, הקבוצה הפסיקה לייצר חולצות עם הספרה 11. המחליפים שסומנו: דיבאלה, קוטיניו ודמבלה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
העסקה סגורה? דיווחים בברזיל גורסים כי מקורבו של ניימאר וסוכן השחקנים, פיני זהבי אישר כי עסקת מעברו של הכוכב הברזילאי לפאריס סן ז'רמן סגורה. המעבר הגדול בהיסטוריה יושלם כשהברזילאי יחתום אצל סגנית אלופת צרפת עבור 222 מיליון יורו – סעיף השחרור שלו. כעת אפשר להמתין רק להודעה רשמית. על פי הדיווחים ניימאר לא יחזור עם ברצלונה לפאריס לאחר מסע המשחקים בארצות הברית. זהבי הוא אחד האנשים הקרובים ביותר למשפחתו של ניימאר ומשמש כמתווך בעסקה.


במקביל, "אס" הגדיר הבוקר (שישי) את מה שמתרחש בברצלונה כ"פאניקה". הקבוצה הספרדית חוששת שהמעבר של ניימאר לפאריס סן ז'רמן יתבצע כבר בימים הקרובים. לפי הדיווח של "רדיו קטאלוניה" לא רק שהחוזה סגור ב-95 אחוז, אלא שאביו של ניימאר עתיד לקבל בונוס של למעלה מ-40 מיליון יורו על המעבר של בנו לבירה הצרפתית. כזכור, לפי הדיווחים ניימאר סניור קיבל מברצלונה 40 מיליון יורו כשבנו עבר מסנטוס.


BREAKING NEWS:

PSG's most reliable source ParisUnited say Pini Zahavi has confirmed that Neymar to PSG is DONE. https://t.co/aWENLb5jdG

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) July 21, 2017

בספרד אף מדווחים שבמועדון הורו להפסיק לייצר חולצות עם הספרה 11 ושמו של ניימאר, כיוון שככל הנראה המספר יהיה שייך לשחקן אחר.



נשיא ברצלונה, ג'וזף מריה ברתומאו, אומנם הצהיר לפני מספר ימים שניימאר לא למכירה, אבל אין להצהרה זו תוקף אם פ.ס.ז' תפעיל את סעיף השחרור (222 מיליון יורו) והשחקן יודיע הוא רוצה לעזוב. מקורב למועדון הקאטלוני אמר ל-ESPN שבקבוצה כבר עייפים מכל חרושת הספקולציות וישאירו לשחקן ולאביו להחליט היכן הם רוצים להיות. הדובר של פ.ס.ז' אמר כי העסקה אפשרית.


העובדה שניימאר לא טרח להכחיש את כל השמועות בהודעה רשמית וברורה היא נורה אדומה עבור בארסה. בעיתון הצרפתי "ל'אקיפ" נכתב: "במשחק הפוקר שמנהל ניימאר מול ברצלונה כל בלוף או ידיעה נכונה אפשריים". לפי הנטען בתקשורת הצרפתית הברזילאי יהיה השחקן עם המשכורת הכי גבוהה בעולם – 40 מיליון יורו נטו לעונה.


ג'וזף ברתומאו. גם הוא מופתע מעזיבת ניימאר (gettyimages)
ג'וזף ברתומאו. גם הוא מופתע מעזיבת ניימאר (gettyimages)


בתוך כך, בברצלונה כבר חושבים על יורש. שמו של פאולו דיבאלה מיובנטוס עלה והוא ככל הנראה המועמד המוביל, כך לפי פרסום ב"מונדו דפורטיבו". שני מועמדים נוספים על הפרק: קוטיניו אותו יורגן קלופ מסרב למכור מליברפול ועוסמאן דמבלה מבורוסיה דורטמונד. בברצלונה מתכוונים להשתמש מסכומי העתק שייכנסו עבור ניימאר כדי לרכוש אחד או שניים מתוך השלושה. ללא קשר, במועדון הקטאלוני יורדים ממרקו וראטי.


הבוקר דווח גם שלואיס סוארס נפגש עם ניימאר בארה"ב וניסה לשכנעו להישאר. מקורבים לחלוץ הברזילאי אומרים שהאורוגוואי נכשל במשימה ובארסה נמצאת בנחיתות כיוון שהיא לא יכולה להציע שכר כמו הצרפתים וגם לא בונוס שמן לאביו של השחקן. סיבה נוספת לרצון של הכוכב לעבור לעיר האורות היא חמשת חבריו הברזילאים שנמצאים כבר בקבוצה.


סוארס וניימאר. האורוגוואי לא הצליח לשכנע את חברו להישאר (gettyimages)
סוארס וניימאר. האורוגוואי לא הצליח לשכנע את חברו להישאר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי