ג'רארד פיקה הכריז: "ניימאר נשאר בברצלונה"

ניימאר
ניימאר | AFP

הבלם העלה תמונה עם הברזילאי וטען כי חברו לא עוזב לשום מקום. על פי דיווחים מוקדם יותר היום, גם מסי וסוארס לחצו על הכוכב לסרב להצעת פ.ס.ז'. ואלוורדה: "זה לא יהיה אותו דבר בלעדיו"

(גודל טקסט)
אחרי ההצגה של ניימאר ב-1:2 אתמול (בין שבת לראשון) מול יובנטוס, ברצלונה מנסה לעשות הכל כדי למנוע את המעבר שלו לפאריס סן ז'רמן והמאמן ארנסטו ואלוורדה אף נפגש עם הברזילאי כדי לומר לו עד כמה הוא בונה עליו לקבוצה הבאה. למרות הכל, פורסם ביממה האחרונה כי החלוץ מעדיף לעבור לבירת צרפת ומקורבים לשחקן אף אמרו: "הלחץ שמפעילה עליו ברצלונה אדיר, אבל הוא רוצה להיות עצמאי בשטח. לנגן כינור ראשון".


למרות האמור לעיל, נראה כי טוויסט גדול נרשם ומי שהכריז על כך היה דווקא חברו לקבוצה, ג'רארד פיקה שהעלה תמונה משותפת של השניים בחשבון הטוויטר שלו וכתב בקצרה: "הוא נשאר". עוד קודם לכן פורסם שג'רארד פיקה הצטרף לליאו מסי ולואיס סוארס לשיחה עם ניימאר במטרה לשכנע אותו להישאר. "אתה לא יכול לעזוב אותנו עכשיו", נאמר לו. 




Se queda. pic.twitter.com/RtPHUr9iTH

— Gerard Piqué (@3gerardpique) July 23, 2017

לפי "מארקה" הנהלת ברצלונה נפגשה עם אביו של השחקן, אבל הפריסאים כבר עובדים על השלמת העסקה מאחורי הקלעים ומפעילים "לחץ ברוטלי", דבר שלא מקל על הנושא. אביו של ניימאר לא הסכים לומר מילה לתקשורת ונסע עם חברי ההנהלה של בארסה לבית המלון של הקבוצה אחרי הניצחון על יובנטוס. הפגישה, לפי דיווחים שונים, לא הייתה חיובית. גם ניימאר עצמו נטש אחרון את המגרש ורק העניק מספר תמונות לאוהדים מבלי לציין מילה.



מסי וסוארס לא הצליחו לשכנע את ניימאר (Gettyimages)


בנוסף נטען בעיתון המדרידאי שהבעלים הקטארים של פ.ס.ז' בוחנים דרך לעקוף את הפייר פליי הפיננסי על ידי חתימה על הסכם חסות אישי עם השחקן דרך החברה שלהם במסגרתה יועברו לחשבונו האישי של אביו של ניימאר 222 מיליון יורו, התשלום על העברתו של השחקן ונציגיו הם אלו שישלמו לברצלונה את סעיף השחרור.


ואלוורדה שזכה לבכורה מוצלחת נותר משוכנע שניימאר לא יעזוב: "חד וחלק ברצלונה לא תהיה אותו דבר בלי ניימאר והיא חייבת להשאיר אותו. אנחנו יודעים איזה השפעה יש לו על הקבוצה והשחקנים על כר הדשא ובחדר ההלבשה. אנחנו רוצים אותו איתנו וזה ברור".


Neymar the last Barça player to leave, once again without comment pic.twitter.com/vLE7HshgM0

— Samuel Marsden (@samuelmarsden) July 23, 2017

היכולת של ברצלונה: "אני מרוצה מהרצון של השחקנים להיות ביחד. מהרצון שלהם לקחת יוזמה על כר הדשא, היכולת שלהם להבין את הפוטנציאל שיש ליריבה".


העמדה של סרג'י רוברטו והמשחק של סרג'י סאמפר
: "בשנה שעברה הוא שיחק רוב הזמן כמגן. העונה ננסה אותו בקישור. סאמפר שיחק טוב אחרי עונה לא קלה".



בברצלונה לא מוכנים לוותר, ניימאר (AFP)


ההבדל בין בילבאו לברצלונה: "יש הבדל, אבל בסך הכל זה אותו משחק כדורגל. ליונל מסי? אני מאמן אותו שבוע וחצי ואכיר אותו, אבל בינתיים מוקדם לדבר עליו. האם הוא ימשיך לשחק באגף? הוא יודע הכי טוב היכן לשחק, כי אנחנו מחפשים אותו הרבה במשך המשחק. אני מתכוון להשתמש ביותר שחקנים מהקבוצה השנייה, כי יש לנו הרבה משחקים".


המגן הימני נלסון סמדו ערך בכורה בברצלונה כשנכנס במחצית השנייה במקום אלייש וידאל. הפורטוגלי שעלה 30 מיליון יורו נראה די משוחרר עם הטיפול בכדור, אבל נעזר באומטיטי וארדה טוראן כדי למנוע שער. סמדו אמר אחרי המשחק: "מרוצה מאוד מהבכורה. זה חלום שהתגשם עבורי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי