מנצ'סטר סיטי רכשה את בנג'מין מנדי תמורת 52 מיליון ליש"ט

מנדי מוצג במנצ'סטר סיטי
מנדי מוצג במנצ'סטר סיטי | אתר רשמי

המגן הצרפתי, שערך ארבע הופעות בנבחרת צרפת, חתם לחמש עונות במדי התכולים ונשמע מאושר להצטרף לסגל של פפ: "איתו אנו מחוייבים לשחק כדורגל התקפי"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר הודיעה רשמית על החתמתו של בנג'מין מנדי בסך 52 מיליון ליש"ט. הצרפתי הבינלאומי חתם על חוזה לחמש עונות במדי התכולים, ויצטרף אל חבריו החדשים במסע המשחקים בארצות הברית לקראת העונה הבאה.

המגן השמאלי בן ה-23 אמר לאחר החתימה: "אני מאושר להצטרף למנצ'סטר סיטי. הם אחד מהמועדונים המובילים באירופה, ופפ גווארדיולה כמאמן הם מחוייבים לשחק כדורגל התקפי. אני בטוח שבשנים הקרובות ההצלחות יגיעו".

המנהל הספורטיבי של סיטי, צ'יקי בגירסטיין, היה מאושר מההחתמה החדשה: "יש לו את כל האיכויות שאנחנו מחפשים בשחקן הגנה, בגיל כה צעיר יש לו ניסיון רב ברמות הגבוהות. הוא ללא ספק אחד המגנים הטובים בעולם, ואני בטוח שהוא יהווה תוספת פנטסטית לסגל שלנו".

מנדי החל את הקריירה בלה האבר וערך 50 הופעות במדיה, עד שהצטרף למארסיי ב-2013. תקופתו ב'סטאד ולדרום' הייתה מרשימה עם 101 הופעות בשלוש עונות, בהן ביסס את עצמו כאחד המגנים הטובים בצרפת.

בנג'מין מנדי. כבר ערך ארבע הופעות בנבחרת צרפת (טוויטר)
בנג'מין מנדי. כבר ערך ארבע הופעות בנבחרת צרפת (טוויטר)

בקיץ 2016 עבר למונאקו, כשחתם לחמש שנים. הקמפיין האירופי המדהים של הקבוצה מהנסיכות הצרפתית תפס את עיניהן הקבוצות הגדולות באירופה, וכעת מנדי מצטרף לקבוצה שאמורה להתמודד על כל התארים.

במרץ 2017 ערך מנדי את הופעת הבכורה בנבחרת צרפת, ועד כה שיחק ארבעה משחקים במדי הטריקולור. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי