אנצ'לוטי: "מקווה שצ'לסי לא תזכה השנה בליגת האלופות"

וויליאן
וויליאן | צילום:AFP

רגע לפני שבאיירן מינכן וצ'לסי נפגשות בגביע האלופות בסינגפור (14:30 בספורטHD1ׂ), מאמן הבווארים התייחס לקבוצתו של קונטה שעשויה לבצע מחטף על ואן דייק

(גודל טקסט)
 באיירן מינכן וצ'לסי ייפגשו היום ב-14:30 (שידור ישיר בספורטHD1) במסגרת גביע האלופות בסינגפור, אבל זה לא רק יהיה קרב בין שני מאמנים איטלקים מהבכירים באירופה (קרלו אנצ'לוטי מול אנטוניו קונטה), אלא קרב בין שני מאמנים שכבר אימנו בעבר את צ'לסי.


קרלו אנצ'לוטי, שירצה למחוק את ה-4:0 המביך שספגה קבוצתו ממילאן בשבת האחרונה, דיבר על קבוצתו לשעבר והוא סבור שבעקבות הרכש שעשתה צ'לסי העונה היא יכולה לרוץ חזק גם בליגת האלופות. רק לפני מספר שבועות הזהיר אנצ'לוטי את קונטה ואמר שהעונה הנוכחית תהיה שונה לחלוטין מבחינת צ'לסי בשל חזרתה לליגת האלופות, אבל עכשיו הוא מרעיף שבחים על הבלוז. לדעתו, בעקבות ההחתמות של אנטוני רודיגר, טימו באקאיוקו ואלברו מוראטה מצבה של צ'לסי השתפר בגדול: "אני מקווה עבור באיירן שצ'לסי לא הולכת לזכות בשנה הבאה בליגת האלופות. אני לא יכול לאחל זאת לקונטה, אבל צ'לסי תהיה קבוצה מאוד תחרותית במפעל, תהיה טובה יותר מבעונה שעברה. קונטה שינה את המנטליות והסגנון של המשחק בצ'לסי וזה הישג גדול".




מן העבר השני, קונטה נשאל כיצד הוא מונע סיפור דומה לזה שהיה לז'וזה מוריניו שזכה באליפות ושנה לאחר מכן פוטר ואמר: "הדרך היחידה שאני מכיר היא לעבוד קשה. צריך להכין את העונה החדשה נכון והעובדה שחזרנו לליגת האלופות היא דבר גדול עבורנו. השחקנים כבר נרגשים. יהיה לנו עוד מפעל גדול לשחק בו, אבל נוכל להחזיק מעמד אם נכין טוב את הקבוצה".



ואן דייק. צ'לסי תבצע מחטף? (Gettyimages)


ובחזרה לקרלו אנצ'לוטי, שנשאל על אלברו מוראטה ואמר: "הוא חלוץ מצוין. הוא יכול לשחק בכמה תפקידים כחלוץ מרכזי או באגפים, הוא שחקן שיכול לעזור וזו החתמה פנטסטית עבור צ'לסי. הוא שחקן שעובד עבור הקבוצה וזה תמיד היה חשוב בצ'לסי".


כעת צ'לסי מנסה לחזק את עצמה בבלם וירג'יל ואן דייק, ההולנדי של סאות'המפטון, ולבצע מחטף לליברפול שרודפת אחריו מזה זמן רב. השחקן פתח בשביתה ולא מתאמן ורוצה לעבור לליברפול, אבל צ'לסי שהוציאה הקיץ כבר 130 מיליון ליש"ט מוכנה לשלם אף יותר. הקבוצה רוצה גם את המגן הברזילאי של יובנטוס אלכס סנדרו, אבל יובה דורשת 60 מיליון ליש"ט.


במקביל, הברזילאי קנדי עזב את מחנה האימונים ונשלח לביתו בשל דבריו שפגעו בעם הסיני. השחקן התנצל וכעונש צ'לסי שחררה אותו ממחנה האימונים במזרח.

So this is what Kenedy posted on his Instagram that has forced Chelsea to issue an official apology to the people of China ..smh pic.twitter.com/DWyvUsOpOa

— BeardedChelseaFC (@BeardedChelsea) July 23, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי