דיווח ב"מארקה": ריאל סיכמה עם מונאקו על רכישת אמבפה

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

האם שיא ההעברות בעולם נשבר? לפי ידיעה בעיתון הספרדי הגיעו המועדונים לסיכום עקרוני לפיו החלוץ הצעיר יימכר תמורת 180 מיליון יורו. יש הצרפתים מכחישים בשלב זה את הפרסום

(גודל טקסט)
לטענת ידיעה הבוקר בעיתון הספרדי "מארקה", עולם הכדורגל בדרך לרעידת אדמה של ממש. ביממה האחרונה העריכו גורמים בצרפת שקיליאן אמבפה למרות הכל יעבור עוד הקיץ לריאל מדריד, ולפי הדיווח זה יקרה עבור 180 מיליון יורו אחרי שמונאקו הגיעה להסכמה עם ראשי הבלאנקוס.


כמובן שסכום ההעברה יהווה שיא עולמי, אלא אם ניימאר יירכש על ידי פאריס סן ז'רמן עבור 222 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור שלו. יש לציין כי מונאקו הכחישה כל סיכום עם הבלאנקוס בשלב זה.




לפי הידיעה, סכום ההעברה יהיה 160 מיליון יורו פלוס 20 מיליון יורו על תוספות שונות לפי הישגי השחקן ובנוסף ישנה אפשרות אחרת במסגרתה ישולמו 150 מיליון יורו מיידית ו-30 מיליון יורו נוספים בהתאם להישגים ובונוסים. המאמן זינדין זידאן אומנם טען במסיבת עיתונאים רק אתמול שהוא לא ביקש מספר 9 חדש מהנשיא פלורנטינו פרס, אבל כמה ימים לפני כן אמר: "חסר לי עכשיו חלוץ אחרי שאלברו מוראטה עזב". כמו כן פורסם כמה פעמים שהוא דחף להחתמת חלוץ הפלא ואף שוחח איתו ועם הוריו. 




אמבפה. השחקן היקר ביותר בעולם בגיל 18 בלבד? (AFP)


עוד לטענת אותו דיווח, הפרטים האחרונים של העסקה נסגרים בימים אלה. הוא אמור לחתום לשש עונות בריאל מדריד. רק בשבוע שעבר פורסם שמונאקו דרשה תחילה 190 מיליון יורו אחרי שסגן הנשיא טען שאם ניימאר שווה 222 מיליון יורו, הרי שאין ספק שהחלוץ בן ה-18 יכול להיות שווה 190 מיליון יורו. לטענת הפרסום ב"מארקה", מונאקו ניסתה שכחלק מהעסקה יושאל אמבפה לקבוצה בעונה הקרובה, אלא שהחלוץ עצמו הבהיר כי הוא מעוניין לצאת לדרך חדשה כבר הקיץ.


כידוע אמבפה יכול לשחק באגף וגם כחלוץ מרכזי, אבל בעיקר דורש דקות משחק משמעותיות לקראת המונדיאל בקיץ 2018 ברוסיה והרצון בגיל כה צעיר להיות שחקן שזוכה לקרדיט ברמות הגבוהות ביותר. זידאן, כך לפי הפרסום, הבטיח להעניק לו דקות רבות לצד שלישיית BBC, בהנחה שקארים בנזמה כלל יישאר.


בריאל מדריד יודעים שהם חייבים לסגור את העסקה במהרה מכיוון שגם מנצ'סטר סיטי ניסתה במשך שבועות לרכוש את השחקן. גם הצעות של ארסנל, ליברפול וקבוצות אחרות התקבלו, אולם היו פחות רציניות. פאריס סן ז'רמן גיששה בפגישות עם המשפחה, אבל ירדה ממנו לעת עתה והיא מכוונת להחתמת ניימאר ו/או אלכסיס סאנצ'ס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי