ניימאר הבטיח לדני אלבס: תחתום ואגיע לפאריס סן ז'רמן

ניימאר. מאמין בשתפ עם מסי וקוטיניו
ניימאר. מאמין בשתפ עם מסי וקוטיניו | צילום: AFP

בברזיל טוענים, המגן ויתר על סיטי בגלל הבטחה מחברו. קוטיניו עשוי להצטרף גם הוא לפרויקט בבירת צרפת. בארגנטינה דווח: פ.ס.ז' הציעה 90 מיליון יורו ואת וראטי כדי להשלים את העסקה

(גודל טקסט)
עולם הכדורגל ממתין למוצא פיו של ניימאר, שעדיין תלוי בין ברצלונה לבין פאריס סן ז'רמן שמוכנה לשלם את סעיף השחרור בגובה 222 מיליון יורו. בינתיים, מתרבים הדיווחים על מה שקורה מאחורי הקלעים. לטענת כלי התקשורת בברזיל, דני אלבס דחה את מנצ'סטר סיטי וחתם בפאריס מכיוון שניימאר אמר לו שיגיע במהלך חופשה משותפת. עוד נטען שהציוץ: "הוא נשאר" שהעלה ג'רארד פיקה לא היה על דעתו של הברזילאי.


העיתון "לה פריזיאן" דיווח שניימאר ביקש מסן ז'רמן להחתים את דני אלבס ואת פליפה קוטיניו וכן להשאיר את לוקאס מורה שנמצא בדרך החוצה. גם קוטיניו, בו חושקת מאוד גם ברצלונה, נמצא ביחסים נהדרים עם ניימאר. סן ז'רמן, על פי פרסומים בצרפת, היא שהודיעה לניימאר שתנסה לצרף את אלכסיס סאנצ'ס, אך העלויות גבוהות מדי.




גם בארגנטינה הצטרפו לחגיגה וב"גול" דווח שפאריס סן ז'רמן הציעה על מנת לפתור את המשבר בנושא ההעברה את מרקו וראטי ועוד 90 מיליון יורו עבור ניימאר. וראטי אגב חוזר כל הקיץ על ידי הבלאוגרנה שעוד לא מצאה קשר אחורי.


בינתיים, ברצלונה הגיעה לוושינגטון לקראת המשך ההשתתפות בגביע האלופות ובשעה 00:30 שעון ישראל יקיים פיקה מסיבת עיתונאים, בה יתייחס גם לציוץ המפורסם. גם סן ז'רמן הודיעה על קיום מסיבת עיתונאים והיא תתרחש חצי שעה מוקדם יותר.


על פי "גלובו", ניימאר נוטה כרגע להישאר בברצלונה לאחר הלחץ המסיבי שהפעילו עליו פיקה, ליאו מסי ולואיס סוארס. יחד עם זאת, ההחלטה אינה סופית ואביו דורש לפתוח את החוזה ששודרג רק במהלך השנה, מהלך שהנהלת ברצלונה מתנגדת לו. ניימאר ירוויח 15 מיליון יורו בעונה הקרובה והוא מחזיק בחוזה עד 2021. סן ז'רמן הציעה לו משכורת כפולה. 


Neymar has requested that after he joins PSG, Les Parisiens sign Philippe Coutinho & 2 other world class players, according to Le Parisien.

— Get French Football (@GFFN) July 25, 2017



אנדרה, כדורגלן רסיפה וחברו של ניימאר, התייחס בצרפת לדילמה: "המגעים מורכבים ויש הרבה כסף על הפרק. פאריס עיר נהדרת וניימאר, אם יעזוב, ייהנה בה זה בטוח. הנושא הזה גורם לו לכאב ראש רציני. ההחלטה לא קלה. בפאריס הוא יהיה מוקף בחבריו, אבל זה לא אומר שרע לו בברצלונה. להיפך, הוא מרגיש נהדר שם ולכן ההחלטה אפילו קשה יותר". באנגליה ואיטליה ממשיכים לטעון אגב שהעסקה תושלם עד סוף השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי