רונאלדו הושעה מ-5 משחקים ותקף: "החלטה מגוחכת, זו רדיפה"

גארת' בייל
גארת' בייל | צילום: Gettyimages

ועדה מיוחדת של איגוד השופטים הספרדי הותירה את העונש על כנו, כוכב ריאל מדריד זעם: "תודה לכולם על התמיכה, לא מצליח להבין את זה". מודריץ' יחזור להרכב בגומלין הסופר קופה מול ברצלונה (23:50, ספורט1)

(גודל טקסט)

ריאל מדריד בטוחה שהיא תזכה הלילה (רביעי, 23:50, שידור ישיר בספורטHD1) בפעם החמישית ב"סופר קופה" על חשבון ברצלונה. הניצחון 1:3 בקאמפ נואו במשחק הראשון הביא למצב רוח מרומם באלופת ספרד, שחוששת יותר מהשופט מאשר מהיריבה מקטאלוניה. ההרחקה של כריסטיאנו רונאלדו לחמישה משחקים נחשבת לעוינת עבור הבלאנקוס והמאמן זינדין זידאן התייחס לכך כשאמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "משהו מוזר קורה כאן". 


הבלאנקוס ייאלצו להסתדר ללא הככב הגדול, אחרי שהוועדה המיוחדת של איגוד השופטים הספרדי דחתה את הערעור והמשמעות היא שמעבר למשחק מול בארסה, כריסטיאנו רונאלדו ייעדר גם מארבעת המחזורים הראשונים של הליגה.





כריסטיאנו רונאלדו תקף באמצעות חשבון האינסטגרם וכתב: "אני לא מצליח להבין את זה, חמישה משחקים!!", זעם CR7 והמשיך להאשים, "זו החלטה מגוחכת ומופרזת, נראית כמו רדיפה. תודה רבה לחבריי ולאוהדים על התמיכה!!".


 

Impossível ficar imune a esta situação, 5 jogos!! Parece me exagerado e ridículo, isto chamasse perseguição! Obrigado aos meus companheiros pelo apoio e aos adeptos!!!

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



עוד קודם לכן אוהדי ריאל מדריד יצאו ברשתות החברתיות בחריפות נגד ההחלטה של ועדת המשמעת להרחיק את הפורטוגלי לכל כך הרבה משחקים, וכעת הם בוחנים את השופט למשחק הערב בתקווה שלא יהיה עויין להם וימנע מהם זכייה עשירית בסופר קופה. השופט עליו יהיה הלחץ הערב בסנטיאגו ברנבאו הוא חוסה מאריה סאנצ'ס מרטין בן ה-34, שנחשב לצעיר יחסית וחסר ניסיון וקיבל מינוי של שופט בינלאומי רק בינואר האחרון.


לפחות הסטטיסטיקה לא מדאיגה את ריאל מדריד. מאז המשחק האחרון בו שלישיית ה-BBC פתחה בהתקפה, ניצחה הקבולה 91 אחוזים מהמשחקים. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה ב-23 באפריל, כשריאל מדריד הפסידה 3:2 לברצלונה בברנבאו. גארת' בייל, רונאלדו וקארים בנזמה צפויים לחזור לשחק ביחד רק ב-20 בספטמבר אם העונש יישאר על כנו. הפציעה של הוולשי מנעה מהם לשחק ביחד מאז, מה שהפך את איסקו לאחד השחקנים הכי חשובים של זידאן.



רונאלדו וההרחקה שעוררה סערה (AFP)


מי שיחזור לשחק הערב הוא לוקה מודריץ'. הקשר הקרואטי היה מורחק בגלל כרטיס צהוב שספג נגד אתלטיקו מדריד בפעם האחרונה בה שיחקו הבלאנקוס בסופר קופה, וכעת צפוי לחזור להרכב. בשל כך, מרקו אסנסיו עשוי לפתוח שוב על הספסל, למרות השער המדהים שכבש מול ברצלונה.


בתקשורת הספרדית נמשך הדיון האם גארת' בייל צריך להמשיך להיות שחקן הרכב קבוע בריאל מדריד, או שהיכולת הטובה של אסנסיו צריכה להכניס אותו להרכב על חשבונו של הוולשי. בינתיים, הנתון מצביע שמאז השער האחרון שכבש בייל ב-26 בפברואר, הוא לא מצא את הרשת 855 דקות. הכישרון הספרדי לעומתו, הבקיע חמישה שערים ב-894 דקות.



אסנסיו. ראוי להרכב? (Gettyimages)


נתון סטטיסטי מעניין מראה שברצלונה לא בזבזה פחות כסף מריאל מדריד ברכש. כל קבוצה הוציאה 500 מיליון יורו לרכש מאז 2013, אך בעוד אלופת אירופה מצליחה יותר כרגע בעקבות מדיניות הרכש של שחקנים צעירים, ברצלונה הזניחה לחלוטין את הצד הזה.


הרכב משוער: קיילור נבאס, דני קרבאחל, רפאל וראן, סרחיו ראמוס, מרסלו, קאסמירו, לוקה מודריץ', טוני קרוס, איסקו, גארת' בייל, קרים בנזמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי