בכר: "זה בידיים שלנו". וואקמה: "אני לא רמה מעל הליגה"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל ב"ש מרוצה אחרי ה-1:2 על מאריבור: "היינו צריכים להבקיע יותר, אבל עשינו זאת בצורה משכנעת". הכוכב הניגרי: "טוב לי כאן, אבל לא יודע מה יהיה בעתיד. נשארתי כדי לשחק בליגת האלופות"

(גודל טקסט)
 הפועל באר שבע יכולה לפנטז על עלייה היסטורית לליגת האלופות. 1:2 ביתי על מאריבור הערב (רביעי) בטרנר סידר לה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין ביום שלישי בסלובניה, משחק בו כל תוצאה פרט להפסד תעלה אותה לשלב הבתים היוקרתי.


כמובן שגם הפסד בסלובניה מתקבל, כל עוד הפועל באר שבע תכבוש לפחות שער חוץ אחד ותפסיד בהפרש של לא יותר משער, כאשר 2:1 בתום 90 דקות יוביל להארכה. בסיום המשחק אמר המאמן ברק בכר: "אני מרוצה, כי לחזור מפיגור כזה מוקדם זה לא פשוט במעמד כזה. עשינו זאת מהר ובצורה משכנעת והיינו שווים אפילו תוצאה יותר טובה. כרגע אנחנו מובילים והדברים תלויים בנו".



ההחמצות הרבות: "במעמד כזה צריך להבקיע קצת יותר אם מגיעים לכל כך הרבה מצבים. גם מאריבור היו מסוכנים, אבל ברוב המשחק שלטנו והיינו טובים היום. ההשקעה, האגרסיביות – אני אופטימי ביתרון 1:2 וכשהדברים תלויים בנו, אבל הייתי אופטימי בכל תוצאה. זה בידיים שלנו ונדאג לעשות את זה. זה אמור להספיק לשלב הבתים".



בכר. "זה בידיים שלנו, נצטרך להשלים את המשימה" (דני מרון)


החשיבות של טוני וואקמה: "אני מסכים (שהוא חשוב, ח.ז), אבל היו פה שחקנים שנתנו את הלב והדם וקשה לי לציין שחקן אחד אחרי משחק מול קבוצה כל כך חזקה. עשינו דברים לא רעים היום ונצטרך להשלים את זה בשבוע הבא".


הטעות בהגנה בשער המוקדם: "לא ראיתי בעיות בהגנה. ספגנו והצלחנו להרים את עצמנו, אבל משחק ההגנה היה מצוין היום".


וואקמה. "כולם נתנו את הדם והלב, לא אציין שחקן אחד" (דני מרון)


טוני וואקמה התייצב לאחר מכן גם הוא בעמדת הראיונות ודיבר תחילה על השער: "אני מאושר, מה אני יכול להגיד? ראיתי שאני לבד וחשבתי שאני יכול לבעוט, אז עשיתי זאת. אני מודה לאוהדים על התמיכה ומקווה לעשות עוד יותר עבור הקבוצה שלי".


אם הוא מסופק מה-1:2: "אני לא מאוכזב. רצינו לנצח ועשינו זאת, אבל יש לנו עוד משחק אחד ואנחנו ניסע לביתם וניתן את הכל עד לשריקת הסיום".


כיצד הוא עדיין בישראל
: "אני חושב שזה המקום שאליו אני שייך כרגע, בינתיים טוב לי ואני מעריך את חבריי, אבל אני לא אלוהים ולא מעל הליגה, אני לא חושב על לעזוב, אלא רק על לעשות את העבודה שלי. אם יש הצעה גדולה אז כדאי לעבור, אבל הליגה הישראלית והפועל באר שבע טובות לי בשביל להשתפר ולהתקדם. כשיגיע הזמן לעזוב, נראה מה יהיה. נשארתי כי אני רוצה לשחק בליגת האלופות. אם לא נעלה? אני רק בן אדם וכל מה שאני יודע מה מה קורה עכשיו. כרגע טוב לי בהפועל באר שבע".



וואקמה. "אני לא מעל הליגה" (דני מרון)


הבלם שיר צדק הוסיף: "אני תמיד רוצה לעזור לקבוצה ולשמחתי היום כבשתי פנדל שעזר. יש לנו משחק חשוב מאוד בליגה, אבל אנחנו חושבים גם על המשחק הבא בסלובניה. טעויות קורות והן חלק מהמשחק, אבל ברמות האלה הכי חשוב זה להרים את עצמך ואני שמח שהצלחתי. אני מרוצה מאיך שהמשכתי לשחק ומחכה למשחק הבא להוכיח את עצמי שוב".


בעיטת הפנדל
: "ידעתי לאן אני בועט, הלכתי מאוד בטוח ורציתי לבעוט. עברנו רק מחצית אחת ואנחנו מול קבוצה טובה מאוד. שלטנו בכדור היום והראינו דברים יפים, יש לנו מה לתת במשחק החוץ, נבוא מוכנים ונתקן מה שצריך. איך יסתיים המפגש שם? בעזרת השם בליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי