"ברוכים הבאים לעידן השליטה של ריאל, אסנסיו הוא מסי החדש"

מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו | AFP

הבלאנקוס הרשימו עם 0:2 על ברצלונה בסופר-קאפ הספרדי והעיתונים במדריד בטירוף: "מרחץ ותואר, ריקוד של קיץ". זידאן: "זכינו בתארים מול קבוצות מהטופ", אסנסיו: "רוצה לפתוח בהרכב". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ריאל מדריד זכתה הלילה (בין רביעי לחמישי) בסופר-קאפ הספרדי עם 0:2 מרשים על ברצלונה (1:5 בסיכום שני המשחקים) ותפתח בסוף השבוע את הליגה הספרדית כשהיא הפייבוריטית הגדולה לזכייה באליפות.

"מרחץ ותואר", נכתב בכותרת הראשית של "אס". "הבלאנקוס זכו בארבעה תארים ב-2017 וזינדין זידאן בשבעה מאז נכנס לתפקיד". המאמן הצרפתי השתווה לוויסנטה דל בוסקה במספר הזכיות ומחזיק כבר בחצי מהתארים בהם זכה המאמן הכי מצליח בתולדות ריאל, מיגל מוניוס (14)". ב"מארקה" נכתב: "ברוך בואכם לעידן השליטה של ריאל מדריד".

השער הענק של מרקו אסנסיו זכה למחמאות גדולות. "עוד שער מטורף שלו", התלהבו פרשני "אס". "הוא המסי החדש של הכדורגל העולמי". תמונתו של הכוכב הצעיר מרוחה על שער העיתון "מארקה" ומתחתיה נכתב: "ריקוד של קיץ".

זידאן, שזכה בתואר שני בתוך שבוע (בשבוע שעבר ה'קורבנות' היו מנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו בסופר-קאפ האירופי), אמר: "20 הדקות הראשונות היו מרשימות ומדהימות. המחצית הראשונה הייתה טובה. זכינו בשני תארים נגד קבוצות צמרת". על השער של אסנסיו: "אני אוהב כדורגל וכשאני רואה שערים כאלה אני נהנה מהם כמו כל אוהד כדורגל ביציע. הוא עושה דברים גדולים והקבוצה רוצה להמשיך לנצח, אבל זו קלישאה כשאני אומר שמצפה לנו עונה קשה. אנחנו צריכים שוב לזכות באליפות וכולם ינסו לקלקל לנו".

מרקו אסנסיו. מסי החדש (AFP)
מרקו אסנסיו. מסי החדש (AFP)

אסנסיו נשאל איזה מהשערים שכבש היה יפה יותר, האחרון או זה מהמשחק הראשון: "השער שלי בקאמפ נואו היה קשה יותר לביצוע. שני השערים היו חשובים, אבל השער בברצלונה היה מסובך יותר וחשוב יותר. אני עובד קשה כדי לשחק יותר ואני רוצה לפתוח בהרכב". במשחקים הבאים עד שכריסטיאנו רונאלדו יחזור הוא עשוי להיות בהרכב וגארת' בייל על הספסל. האם הוולשי ישקול עזיבה?

"אס" בחר במתאו קובאצ'יץ' ובאסנסיו לשחקנים המצטיינים במשחק. כריסטיאנו רונאלדו צולם יושב ביציע עם חברתו ההרה ולאחר מכן הוא צולם מחייך על כר הדשא כשהוענק התואר העשירי של הסופרקאפ הספרדי לריאל מדריד מתוך 12 מפגשים, חמש פעמים היו על הראש של ברצלונה. זה היה משחק 68 ברציפות בו ריאל כבשה, והיא מתקרבת לשיא של סנטוס ופלה שהרשיתו 74 משחקים ברציפות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי