פיקה: בפעם הראשונה בתשע שנים אני מרגיש נחות מריאל

מסי
מסי | AFP

בלם ברצלונה בווידוי אחרי אובדן הסופרקאפ: "מוטטו אותנו, נלמד לחיות עם זה". ואלוורדה: "היו דברים בפגרה שהשפיעו". ראמוס ומסי התעמתו. סוארס עלול להיעדר במחזור הפתיחה

(גודל טקסט)
ברצלונה נראתה אמש (רביעי) לפרקים חסרת אונים מול ריאל מדריד. 2:0 בברנבאו היה בעיקר מכה מוראלית נוספת שלעיתים נראתה כמו הנפת דגל לבן בקרב הכי גדול של ספרד. הבלאנקוס זכו בעוד תואר בעוד בארסה שוב גימגמה ומול היריבה השנואה.


היו רגעים שברצלונה פשוט נראתה אומללה, ליאו מסי היה חסר עונים ובעיקר הפגין עצבים. הפרעוש התעמת עם סרחיו ראמוס לפני ביצוע כדור חופשי ואף נראה מקלל "בן זונה". ללא ספק ראמוס אלוף בלהוציא את היריב מאיזון.




"מונדו דפורטיבו" כתב: "בארסה לא בעטה". הקבוצה לא הציגה מלחמה ראויה אבל האופטימיות נובעת בזכות היכולת של מסי וסוארס במחצית השנייה.


Sergio Ramos thug life Lionel Messi pic.twitter.com/QLnsEAOx5l

— C Ü N E Y T (@KUCUR_1907) August 16, 2017

בנוסף להפסדים ייתכן שברצלונה תאבד את לואיס סוארס וג'רארד פיקה למשחק הליגה הראשון נגד בטיס (ראשון, 21:15). סוארס סובל מכאבים בברכו הימנית. גם ג'רארד פיקה הוחלף בגלל פציעה ובספק למפגש. אוהדי ריאל התגרו בבלם כשהוחלף וצעקו לעברו: "הוא נשאר" בעקיצה על הציוץ המפורסם עם ניימאר. אפילו האתר הרשמי של פאריס סן ז'רמן צחק העלה במהלך המשחק תמונות של ניימאר ודני אלבס צוחקים עם ספק עקיצה.


פיקה הודה בסיום: "בפעם הראשונה בתשע שנים בברצלונה אני מרגיש נחות מול ריאל מדריד. הם הפתיעו אותנו, כי חשבנו שישחקו עם שני חלוצים ולא שלושה. הם כבשו במהירות ומוטטו אותנו. זה היה כמו הר עבורנו אחרי השער הראשון, אבל אנחנו צריכים לשמור על היכולת מהמשחק הראשון. הם כבשנו נגד שני שערים בקאמפ נואו ולא בצדק. זה לא רגע טוב בחיי המועדון, אבל צריך ללמוד לחיות עם זה ולנסות לצאת מזה".


המאמן החדש ארנסטו ואלוורדה ניסה להתנחם: "ריאל מדריד תפסיד יום אחד. איבדנו תואר וזה נכון שהם פתחו טוב יותר את המשחק. אנחנו חייבים להתאושש מהר מבחינה פסיכולוגית, כי הליגה מתחילה".


pic.twitter.com/TJ0h5fCC6o

— PSG English (@PSG_English) August 16, 2017


האובדן של ניימאר
: "אין לי ספק שקרו דברים במהלך הפגרה שהשפיעו על האיזון בקבוצה. אנחנו צריכים עכשיו להתחיל לנצח".


בנושא אחר, חבר ההנהלה של הקבוצה, פפ סגורה הצהיר: "אני מקווה לראות את דמבלה וקוטיניו במדי בארסה". לפי "מונדו דפורטיבו" דמבלה קרוב לחתימה, קוטיניו עדיין לא ברור.



דיכאון בקאמפ נואו, פיקה  (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי