צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד דרסה את סוונזי 0:4

פול פוגבה
פול פוגבה | צילום : GettyImages

אחרי ה-0:4 על ווסטהאם במחזור הפתיחה, השדים האדומים חגגו גם בחוץ. באיי דחק מקרוב לפני הירידה למחצית. לוקאקו, פוגבה ומרסיאל חתמו את התוצאה לאחר בליץ מטורף. הישג היסטורי למוריניו

(גודל טקסט)
המחזור השני באנגליה החל עם עוד תצוגה ענקית של מנצ'סטר יונייטד. חניכיו של ז'וזה מוריניו הביסו את סוונזי 0:4 בחוץ וזוהי הפעם הראשונה ב-110 שנים שהקבוצה מבקיעה שתי רביעיות ברציפות בשני משחקי הפתיחה של הפרמייר-ליג. אריק באיי כבש מקרוב על סף המחצית הראשונה. רומלו לוקאקו החל בליץ כיבושים תוך ארבע דקות שכבש בדקה ה-80, פוגבה הוסיף את השלישי לאחר שחטף כדור במרכז המגרש והחליף מסירות עם הנריק מחטיריאן ואנתוני מרסיאל המחליף חתם את תוצאת המשחק. במחזור הבא יונייטד תארח את לסטר, שבהחלט צריכה לחשוש מחניכיו של "המיוחד".


המחצית הראשונה החלה בשליטה של סוונזי. בדקה השלישית ג'ורדן איו פרץ מאגף שמאל והעביר כדור רוחב שהלך אל המשקוף של דויד דה חאה. יונייטד השתלטה על המשחק. חואן מאטה מצא בדקה העשירית את פיל ג'ונס ברחבה, והבלם גם כן מצא את המשקוף. מרקוס ראשפורד היה צריך למצוא את הרשת, אך החמיץ ברשלנות. בדקה ה-45 כדור קרן של מאטה מצא את ראשוו של פוגבה בלב הרחבה, הצרפתי נגח אל המשקוף, הכדור נחת על קו השער ואריק באיי דחק לרשת והוריד את ז'וזה מוריניו למחצית ביתרון 0:1.




המחצית השנייה הייתה המשך ישר של המחצית הראשונה. ראשפורד שוב ניסה לבחון את פביאנסקי הפעם בבעיטה מרחוק, אך השוער הפולני קלט בקלות. תמי אברהם ניסה להכניע את דה חאה בנגיחה בדקה ה-60, אך האנגלי נגח החוצה. הברבורים הסתמכו על התקפות מתפרצות, אך בדקה ה-80 החל בליץ של השדים האדומים. לוקאקו קיבל בתוך הרחבה מסירה נהדרת ממחטיריאן, וכבש את השני. בדקה ה-82 פוגבה חטף כדור במרכז המדרש וישר מסר לקשר הארמני. מחטיריאן דהר כמעט חצי מגרש, החזיר לקשר הצרפתי מסירת עומק גאונית ופוגבה הקפיץ באלגנטיות מעל פביאנסקי לרשת. עוד שתי דקות חלפו, הפעם פוגבה בתפקיד המבשל, מצא את אנתוני מרסיאל המחליף שקבע את תוצאת המשחק, 0:4 אדיר למנצ'סטר יונייטד.


הרכבים
סוונזי: 
לוקאש פביאנסקי, מרטין אולסון, קייל נאוטון, פדריקו פרננדס, קייל בארטלי (רוטלאדג', 67), אלפי מאוסון, לירוי פר, טום קארול, רוקה מסה (נארסינג, 67), ג'ורדן איו, תמי אברהם (מק'ברני, 82).


מנצ'סטר יונייטד:
 דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, פיל ג'ונס, אריק באיי, דיילי בלינד, נמניה מאטיץ', פול פוגבה, חואן מאטה (פלייאני, 75), הנריק מחיטריאן (הררה, 85), מרקוס ראשפורד (מרסיאל, 75), רומלו לוקאקו.



פוגבה מתקשה מול הברבורים (Gettyimages)


מהלך משחק

דקה 3
: הזדמנות ענקית לסוונזי. ג'ורדן איו פרץ משמאל, ניסה להעביר רוחב ופגש את המשקוף. דה חאה ההמום לא זז וניצל מספיגה


דקה 10
: הזדמנות נהדרת לשדים האדומים. ראשפורד הוכשל, חואן מאטה הגביה את הכדור העונשין ופיל ג'ונס, ספק מעמדת נבדל, נגח למשקוף.


3': Jordan Ayew hits the crossbar.
10': Phil Jones hits the crossbar.

Action-packed start. pic.twitter.com/8sX8QHxic5

— Squawka News (@SquawkaNews) August 19, 2017


דקה 36: ראשפורד דהר כל הדרך אל השער של פביאנסקי ובאחד על אחד ניסה להקפיץ ובעט לידיו של השוער.


דקה 45, 0:1 ליונייטד: קרן מצד שמאל של מאטה מצאה את ראשו של פוגבה במרכז הרחבה. הצרפתי נגח למשקוף, הכדור נחת על קו השער ובאיי דחק מקרוב פנימה.


פול פוגבה. הנגיחה שהובילה לשער היתרון (gettyimages)
פול פוגבה. הנגיחה שהובילה לשער היתרון (gettyimages)


דקה 55: ראשפורד פרץ מאגף שמאל לכיוון המרכז כ-18 מטרים מהשער, בעט חזק היישר לידיו פביאנסקי.


דקה 60: אברהם קיבל כדור גבוה מאגף שמאל במרכז הרחבה, אך נגח החוצה ברשלנות.


דקה 74: בעיטה חופשית של פוגבה מ-20 מטרים חלפה מעט מעל המשקוף של הברבורים.


דקה 80, 0:2 לשדים האדומים: לוקאקו כבש מתוך הרחבה לאחר בישול נהדר של מחטיריאן.


רומלו לוקאקו. עוד שער לחלוץ הבלגי (gettyimages)
רומלו לוקאקו. עוד שער לחלוץ הבלגי (gettyimages)


דקה 82, 0:3 אדיר ליונייטד: פוגבה חטף כדור במרכז המרגש ומסר למחטיריאן, שדהר כמעט חצי מגרש ובכדור עומק ענק מצא את הצרפתי שהקפיץ באלגנטיות מעל פביאנסקי.


דקה 84, שער נוסף ליונייטד 0:4: פוגבה הוסיף בישול, לאחר שמצא את מרסיאל בתוך הרחבה, והחלוץ הצעיר כבש שער נוסף.


אנתוני מרסיאל. הצרפתי בדרך להכניע את פביאנסקי (AFP)
אנתוני מרסיאל. הצרפתי בדרך להכניע את פביאנסקי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי