לא עבר לו. דיווח: כריסטיאנו רונאלדו רוצה לעזוב את מדריד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הכוכב הפורטוגלי של ריאל חש שמתנכלים לו, ולפי "מארקה" לא זנח את האפשרות שיימכר: "מרגיש שצולבים אותו". וגם: האם מכשף מעיר הולדתו הטיל עליו קללה?

(גודל טקסט)

 כריסטיאנו רונאלדו שוב כועס. לפי העיתון "מארקה", הכוכב הפורטוגלי עדיין מרגיש שהוא צריך לעזוב את מדריד בעקבות המשפט שהחל נגדו בהאשמה שהעלים מס.

בדומה לאותו פרסום בזמנו ב"א-בולה" הפורטוגלי שהצית את האש, גם התקשורת בבירת ספרד מסכימה ש-CR7 חש שמתנכלים לו, הרי שאם לא מספיקים הזימונים לבית המשפט אז כעת הוא גם הורחק מחמישה משחקים בעקבות דחיפת השופט בקלאסיקו. "הוא עצוב, כועס, מרגיש שצולבים אותו", צוטט מקורב בכתבה.

רונאלדו כמובן מודע לכך שלא היה צריך לדחוף את השופט בורחוס בונגוצ'אה במשחק הראשון בסופר קאפ הספרדי, אולם סבור שהעונש שהוטל עליו מבטא את העובדה שמישהו החליט לחסל איתו חשבון בספרד וסבור שניתן היה להמתיק את עונשו, אלא שהערעור שהוגש כלל לא התקבל.


CR7 שוב חושב על חזרה לאנגליה (AFP)

ב"מארקה" נכתב שרונאלדו ביקש הברים לעונש המוגזם וכשאף אחד לא נתן לו – צפו לו מחדש המחשבות לעזוב את הבלאנקוס. אגב, בפורטוגל מצאו הסבר מיסטי לכל התופעות נגדו וטענו שהוא שיחק ביום בו הייתה הלוויה של אביו וייתכן שמישהו הטיל עליו קללה. מכשף מקומי המתגורר במאדירה, בה נולד רונאלדו, קבע: "רונאלדו מותש מבחינה רוחנית ופסיכולוגית כי הוטל עליו כישוף נוראי שמוביל למזל רע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי