"הטיסה של יונייטד נמשכת, היא פירקה את סוונזי"

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | צילום : GettyImages

בממלכה מחמיאים ליונייטד לאחר ה-0:4 המוחץ על הוולשים, הנרי: "הם מענישים אותך". מוריניו: "השחקנים יודעים שהשנה אנחנו צריכים לעשות משהו מיוחד". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה בפתיחת העונה המוצלחת שלה. אחרי ההצגה המרשימה מול ווסטהאם במחזור הפתיחה, השדים האדומים השיגו אמש (שבת) 0:4, הפעם על חשבונה של סוונזי.

המאמן ז'וזה מוריניו נשמע מרוצה: "יש לנו הרבה ביטחון. גם כשהובלנו לא ניסינו לשמור על ה-0:1 אלא חיפשנו שערים נוספים. גם אלה שלא נבחרו להרכב יודעים שהשנה הקבוצה צריכה לעשות משהו מיוחד. השחקנים גורמים למאמן להיראות טוב יותר ואני מודה להם על הגישה הפנטסטית שלהם". למרות זאת, המיוחד ניסה להוריד את חניכיו לקרקע: "גם את העונה שעברה פתחנו עם שש נקודות וסיימנו במקום השישי".

שחקן העבר והפרשן תיירי הנרי החמיא: "אם אתה נקלע לפיגור מול הקבוצה הזו, הם יענישו אותך". על פוגבה הוסיף הצרפתי: "כולנו ידענו שהוא יכול לעשות כמעט הכל, אבל העונה הוא יראה כמה הוא באמת טוב". על מרסיאל: "כשהוא נמצא באחד-על-אחד, השלווה שלו מדהימה".

"הטיסה של השדים האדומים בפתיחת העונה נמשכה גם מול הוולשים", כתבו הפרשנים בממלכה. "בדקות האחרונות יונייטד פשוט פירקה אותם".

לוקאקו ובלינד. מענישים (gettyimages)
לוקאקו ובלינד. מענישים (gettyimages)

מספרים
* הפעם האחרונה שהשדים האדומים הבקיעו ארבעה שערים ומעלה בשני משחקי הפתיחה בליגה הייתה בעונת 1907/8, לפני 110 שנים.

* זו הפעם הראשונה מאז 2014 שיונייטד כובשת ארבעה שערים בשני מחזורים ברציפות.

* זו גם הפעם הרביעית בלבד שיונייטד מבקיעה ארבעה שערים בפרמייר-ליג מאז מאז העזיבה של אלכס פרגוסון.

* לאחר שני מחזורים הנריק מחיטריאן מחזיק ב-90 אחוזי דיוק במסירות וארבעה בישולים.

* רומלו לוקאקו הוא השחקן החמישי בהיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד שכובש בשני משחקי הבכורה שלו בליגה. ארבעת הקודמים היו זלאטן איברהימוביץ', לואיס סאהה, אנתוני מרסיאל וקיקו מאקדה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי