ברצלונה תובעת מניימאר 9.35 מיליון יורו, מסי: "הוא חוזר"

ניימאר
ניימאר | Gettimages

המועדון הקטאלוני הוציא הודעה רשמית לפיה השחקן נדרש לשלם פיצויים על הפרת חוזה בתוספת ריבית והוסיף עקיצה: "אם הוא לא יכול, שסן ז'רמן ישלמו במקומו". הפרעוש לעומת זאת, הכריז על שובו של הברזילאי

(גודל טקסט)
לא שקט בספרד. אחרי הסאגה הארוכה בסופה עבר ניימאר מברצלונה לפאריס סן ז'רמן תמורת 222 מיליון יורו, הוציא הערב (שלישי) המועדון הקטאלוני הודעה רשמית לפיה הוגשה תביעה נגד הכוכב הברזילאי על 9.35 מיליון יורו בעקבות הפרת חוזה.


הסכום אותו דורשת ברצלונה מורכב מ-8.5 מיליון יורו פיצויי נזיקין לאחר חידוש חוזהו בעונה שעברה ומענק החתימה שקיבל ובנוסף 10 אחוזי ריבית. בסגנית האלופה דורשים מהברזילאי לשלם את הסכום והוסיפו עקיצה. אם אין ביכולתו לעשות זאת דורשת בארסה מהמועדון הצרפתי לשלם את הסכום.




התביעה הוגשה בפני בית הדין לעבודה בברצלונה כבר לפני שבוע וחצי. המועדון יידע את ההתאחדות הספרדית כשזו תעביר את התביעה לפיפ"א ולהתאחדות הצרפתית. פרסום ההודעה אינו מקרי ומגיע יממה לאחר שניימאר ביקר את הנהלת בארסה בתקשורת הצרפתית. 


Comunicado del FC Barcelona pic.twitter.com/opVIIJ4mh6

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) August 22, 2017


הכוכב שהפך לשחקן היקר בעולם הספיק להבקיע שלושה שערים ולבשל שלושה נוספים בשני משחקי ליגה במדי סן ז'רמן. כזכור, הוא חתם בברצלונה עד 2021, אך סן ז'רמן הפעילה את סעיף השחרור שלו ורכשה אותו מבארסה לבקשתו בעסקה שעוררה סערה גדולה.


בתוך כך, חברו של ניימאר בברצלונה ליאו מסי העלה לאינסטגרם פוסט משעשע כשלצד תמונה שלו ושל לואיס סוארס עם הברזילאי, שככל הנראה הגיע לבקר את חבריו לשלישיית ה-MSN, כתב: "הוא חזר". ככל הנראה מדובר בעקיצה משעשעת לפוסט המפורסם של ג'רארד פיקה בו הכריז שניימאר נשאר, מספר ימים לפני שעבר לפאריס סן ז'רמן.


 

Volvió @3gerardpique

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on



גם ניימאר עצמו התייחס לפוסט המפורסם של הבלם הקטאלוני, כשהעלה לטוויטר שחזור משלו עם הכיתוב "הוא נשאר".


Se queda @3gerardpiquepic.twitter.com/JAQoMfSLGT

— Neymar Jr (@neymarjr) August 22, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי