0:4 לסיטי אצל פיינורד, 2:2 לליברפול וקוטיניו מול סביליה

שחקני מנצ'סטר סיטי
שחקני מנצ'סטר סיטי | AFP

שלב הבתים באלופות, מחזור 1: צמד של סטונס ושערים של אגוארו וז'סוס בהצגה של הסיטזינס. פירמינו כבש והחמיץ פנדל, חברו הברזילאי ערך בכורה וסלאח השלים למייטירדס המאוכזבים. נאפולי נוצחה 2:1 אצל שחטאר

(גודל טקסט)
ליברפול הפכה לאנגליה היחידה מחמש הנציגות שלא הצליחה לנצח במחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות לאחר שסיימה הערב (רביעי) ב-2:2 באנפילד מול סביליה. מנצ'סטר סיטי לעומתה הרשימה עם 0:4 קליל ברוטרדם על פיינורד.


במשחק המקביל לזה של המייטירדס בבית 5 סיימו מאריבור וספרטק מוסקבה ב-1:1 ואילו בבית 6 נרשמה ההפתעה היחידה כשנאפולי נוצחה 2:1 באוקראינה על ידי שחטאר דונייצק.


בית 5

ליברפול – סביליה 2:2
המייטידרדס היו נפלאים במחצית הראשונה, כבשו פעמיים מרגלי רוברטו פירמינו ומוחמד סלאח, החמיצו פנדל מרגלי אותו פירמינו ונראו טובים בהרבה מהיריבה. במחצית השנייה התעייפו וגם כניסתו של פיליפה קוטיניו (עדיין חלוד) לא עזרה.


הספרדים מצדם הרשיתו פעמיים מרגלי בן יידר וקוראה, כשהם מנצלים היטב את העקב האכילס של קלופ, מרכז ההגנה. ללואיס מיוריאל המחליף החמיץ הזדמנות נפלאה בדקה ה-90 להכריע את המשחק. 


פיליפה קוטיניו. חזר לעניינים (AFP)
פיליפה קוטיניו. חזר לעניינים (AFP)


ליברפול: לוריס קאריוס, ג'ו גומס, ג'ואל מאטיפ, דז'אן לוברן, אלברטו מורנו, ג'ורדן הנדרסון, אמרה צ'אן (פיליפה קוטיניו 76), ג'ורג'יניו וינאלדום, מוחמד סלאח (אלכס אוקסלייד-צ'מברליין 89), רוברטו פירמינו, סאדיו מאנה (דניאל סטארידג' 83).


סביליה:
סרחיו ריקו, ניקולס פארחה, סימון קיאר, גבריאל מרקדו, סרחיו אסקודרו, סטיבן אנזוני, חסוס נבאס (סבסטיאן קורצ'יה 83), גידו פיזארו (פבלו סראביה 45), אבר באנגה, וויסאם בן יידר (לואיס מיוריאל 71), חואקין קוראה.


מהלך המשחק
דקה 5, 0:1 לסביליה  אסקודרו פרץ משמאל והעביר רוחב, לוברן החליק על הכדור ובן יידר כבש את אחד השערים הקלים בקריירה שלו.



בן יידר. ותודה ללוברן (AFP)


דקה 21, 1:1
– איזה מהלך מדהים של המייטירדס. מהלך התקפי שכלל שבע מסירות ואותו התחיל וסיים פירמינו מבישול של מורנו.


דקה 37, 1:2 לליברפול
 – המשחק המשיך בכיוון אחד בלבד וסלאח העלה את המייטירדס ליתרון מוצדק. המצרי איבד כדור בסביבת הרחבה, חטף אותו מאנזונזי ובעט פנימה כשהכדור נעזר בדרכו לרשת ברגלו של קיאר.



פירמינו לא מאמין. גם אנחנו (Getty)


דקה 42, פירמינו החמיץ פנדל
– פארחה תפס את מאנה ברחבה, אבל הברזילאי שיגר את הכדור מהנקודה הלבנה לקורה.


דקה 72 2:2 – ליברפול התעייפה, סביליה לחצה ובאה על שכרה. כדור עומק למרכז הרחבה מצא את חואקין קוראה נחוש והספרדי בעט לרשת הגבוהה את השוויון.


מאריבור – ספרטק מוסקבה 1:1
אחרי מחצית מאופסת ומשעממת הגיע מרואן קבהא, קשרה הישראלי של מאריבור, בדקה ה-58 להזדמנות מצוינת אבל בעט מ-10 מ' החוצה. כעבור שתי דקות קבוצתו שילמה את המחיר. אחרי ערבוביה ברחבה הסלובנית הכדור הגיע לפרננדו שירה למסגרת, האנדנוביץ' הדף וסמאדוב המחליף כבש את ה-0:1. בדקה ה-85 השיגו הסלובנים שוויון מוצדק מבעיטה אלכסונית חדה של דמיאן בוהאר.


Tekma je končana! Vijoličasti pa so v letošnji sezoni lige prvakov vknjižili že prvo točko. Strelec Damjan Bohar. #UCLpic.twitter.com/Ay7ZY9p4fH

— NK Maribor (@nkmaribor) September 13, 2017


בית 6

פיינורד – מנצ'סטר סיטי 4:0
הסיטיזנס המשיכו את הכושר הנפלא מה-0:5 על ליברפול במחזור האחרון ושוב הראו את הנשק ההתקפי האימתני שלהם. ההולנדים שפתחו את הליגה עם 12 מ-12 וממוצע של שלושה שערים למשחק הבינו שמפגש עם הקבוצה של פפ גווארדיולה זה סיפור אחר לגמרי.



סילבה. אחראי  לשני השערים הראשונים של סיטי (AFP)


כבר בדקה השנייה סילבה הגביה משמאל אחרי קרן קצרה, הגנת פיינורד קפאה, וסטונס נגח את ה-0:1. בדקה ה-10 שוב סילבה משמאל, הכדור שלו מצא את ראשו של ווקר, הלך לכיוון המסגרת ואגוארו המשיך מקרוב את ה-0:2. המשחק נמשך בכיוון אחד ובדקה ה-25 התבצע מטווח על שערו של בראד ג'ונס. סילבה ניסה ראשון מ-16 מ', ג'ונס הדף עד מנדי ששוב ירה למסגרת, ג'ונס שוב הדף וז'סוס המשיך את הריבאונד פנימה.


פיינורד חשבה שאולי הגשם נגמר אבל אז ספגה תעתיק של השער הראשון. בדקה ה-63 שוב קרן קצרה, שוב הגבהה לעבר סטונס והבלם האנגלי נגח לרשת והשלים צמד. 


הרכב סיטי:
אדרסון, ניקולאס אוטומנדי, ג'ון סטונס, קייל ווקר, בנג'מין מנדי, פרננדיניו, ברנרדו סילבה, דויד סילבה, קווין דה בריינה, סרחיו אגוארו, גבריאל ז'סוס.


שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים (AFP)
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים (AFP)


שחטאר – נאפולי 1:2
פקונדו פריירה בישל לטייסון הברזילאי את שער היתרון בדקה ה-15 וכבש בעצמו בדקה ה-58. ארקדיוש מיליק צימק בפנדל בדקה ה-71 אחרי שדרייס מרטנס הוכשל ברחבה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי