קונטה האשים את השופט, אוהדי ארסנל זעמו על סאנצ'ס

קונטה
קונטה | טוויטר

מנג'ר צ'לסי טען שהאדום שקיבל לואיז הרס לבלוז את הסיכוי לנצח. התותחנים זעמו על הכוכב הצ'ילאני, שנראה צוחק על ההחמצה של לקאזט. אכזבה גם מהחלוץ הצרפתי

(גודל טקסט)
אחרי ה-0:0 מול ארסנל אתמול (ראשון) בסטמפורד ברידג', מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה האשים את השופט מייקל אוליבר, שהרחיק את דויד לואיז, בכך שהרס את סיכויי האלופה לנצח.


הבלם הברזילאי אמנם נכנס בסיאד קולשינץ בעבירה די גסה, אבל זה לא מנהע מקונטה להתייחס בסיום לאדום הרביעי שספגה קבוצתו העונה: "הייתי שחקן ואני יודע שזה יכול לקרות אם אתה חסר מזל. אני מקווה שיהיה לי מזל גדול יותר בהחלטות השיפוט בעתיד. לפעמים ליריבה מגיע אדום, אבל הם תמיד ממשיכים לשחק נגדנו עם 11 שחקנים". בנוסף טען האיטלקי שאלכסיס סאנצ'ס היה צריך לספוג צהוב לפני כן לאחר שדחף את לואיז.




למרות דבריו של קונטה, התגובות על העבירה באנגליה היו קשות. "פאול שערורייתי", כתב הפרשן ושחקן העבר כריס סאטון. "ללואיז יכולות להיות טענות רק לעצמו. הוא איבד את הראש כשניסה לברוח מסאנצ'ס שלחץ אותו. זו לא עבירה קשה יותר מזו שעשה סאדיו מאנה על שוער סיטי". השופט לשעבר, גראהם פול, כתב ב"דיילי מייל": "זו היתה עבירה מכוערת בכוונה תחילה. לשופט היה משחק מעולה והוא קיבל החלטה נכונה לחלוטין".


Alexis Sanchez could not stop laughing after watching Lacazette's howler against #Chelsea.#CHEARS#PL#seanknowspic.twitter.com/NPfZaTIwDH

— Sean Cardovillis (@seancardo) September 17, 2017


עוד סיפור שנוי במחלוקת היה כאשר אלכסיס סאנצ'ס שנכנס כמחליף, נראה מתפוצץ מצחוק על הספסל כשאלכסנדר לקאזט החמיץ הזדמנות לכבוש שער עבור ארסנל אחרי שארון ראמזי בעט לקורה. הצ'ילאני נראה מחבק את שוער המשנה דויד אוספינה שנראה גם הוא המום מההחמצה, אבל החלוץ נראה מרוצה במיוחד.


אוהדי ארסנל הביעו את זעמם ברשתות החברתיות וכתבו לו: "עדיף שתעזוב אותנו מיידית, מה שעשית זה הדבר הכי לא חברי. עדיף לנו שחקן שרוצה לשחק בקבוצה מאשר את סאנצ'ס". בדרום אמריקה לעומת זאת, טענו שהצחוק של סאנצ'ס הוא רק עוד ביטוי לתסכול שלו ולא לעג על חבר שהחמיץ.



לקאזט. לא כשיר ל-90 דקות? (AFP)


אוהדי ארסנל תמכו אולי לראשונה מזה זמן רב במנג'ר ארסן ונגר על ההחלטה להוציא את מסוט אוזיל מהסגל ולספסל את סאנצ'ס. אחד השחקנים המאכזבים במשחק היה החלוץ הצרפתי לקאזט. ונגר טען אחרי המשחק: "הוא עדיין לא בכושר לשחק 90 דקות. היתה לו מחצית ראשונה טובה והוא עבד קשה מאוד. היו לי את תיאו וולקוט, אוליביה ז'ירו ואלכסיס סאנצ'ס על הספסל. זה נורמלי להוציא אותו במשחק כל כך אינטנסיבי אחרי 65 דקות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי