סארי אחרי ההצגה של נאפולי: אמרתי לבחורים שנחזור למשחק

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | AFP

מאמן מוליכת הסרייה A סיפר סודות מחדר ההלבשה לאחר ה-1:4 הענק על לאציו. השער של מרטנס הושווה לזה של מראדונה ב-1985, הבלגי: "אני רק דריס ואני מאושר מכך"

(גודל טקסט)
בתחילת העונה טענו פרשנים באיטליה שיובנטוס תצטרך להתאמץ העונה קצת יותר כדי לזכות בעוד אליפות ונאפולי עשויה לתת לה פייט. בניגוד לליגות אחרות הפעם הפרשנים באיטליה קלעו כנראה בול. נאפולי פתחה את העונה בצורה רצחנית עם כיבוש 19 שערים בחמישה מחזורים ונכון לעכשיו מקדימה בזכות הפרש שערים טוב יותר את יובנטוס.

אחרי שנאפולי הביסה את בנוונוטו העולה החדשה 0:6 טענו שמדובר בקבוצה הכי חלשה בליגה, אבל אחרי הניצחון אתמול (רביעי) על לאציו 1:4, שפירקה באותה תוצאה את מילאן, ברור לכולם שיובה מצאה יריבה חזקה. החבורה של מאוריציו סארי גם השלימה קאמבק ענק אחרי שפיגרה 1:0. אופי של אלופה?




דריס מרטנס הבלגי כבש כבר שישה שערי ליגה ואתמול אולי את אחד היפים העונה, כשהגביה מחוץ לרחבה מעל שוער לאציו. השער המדהים כבר הושווה בתקשורת האיטלית לשער דומה שכבש דייגו מראדונה במדי נאפולי ב-1985, גם כן מול לאציו. "כמו דייגו" היתה הכותרת של "קוריירה דלו ספורט". מרטנס התרגש מההשוואה: "השוער הדף את הכדור, רצתי אחריו ואז חשבתי לבעוט. חשבתי ללכת על זה, כי תומאס סטרקושה היה קצת מחוץ לשער. שמח שכבשתי, אבל העיקר הניצחון". 


מרטנס הוסיף: "אני מודע להשוואות. הבעיטה שלי הייתה אפילו יותר רחוק מהרחבה. פשוט ראיתי את השוער הולך באטיות לעבר השער, כי הוא לא האמין שאשיג את הכדור והיה מרווח בינו המסגרת אז חשבתי שזה יכול להיכנס ולמה לא לנסות. האמת, אני לא ליונל מסי או מראדונה. אני יכול לכבוש שערים כאלה רק בזכות החברים שלי. אני רק דריס ואני מאושר מכך".


דריס מרטנס חוגג (AFP)
דריס מרטנס חוגג. פרגן לחברים (AFP)


מאמן נאפולי, מאוריציו סארי, ששמו כבר הוזכר בפרמייר-ליג האנגלית חושב שמרטנס קצת צנוע מדי: "השער שהבקיע ברמה עולמית, שער מדהים. הוא הולך ומשתפר. אני רוצה שהוא יהיה כמו חיה שרעבה לשערים. האמת שהייתי בר מזל שמצאתי אותו כחלוץ. כשארקדיוש מיליק נפצע בעונה שעברה הייתי חייב למצוא מישהו במקומו, אבל לא חשבתי שהוא ייהפך לחלוץ כזה, כי הוא שיחק יותר מאחור כל הקריירה. האמת שחבל שרק בגיל 28 גילינו אותו כחלוץ. הוא היה יכול להיות בצמרת העולמית כבר שנים. הייתי בטוח שלאציו תעשה לנו הרבה יותר בעיות והם גם הובילו, אבל אמרתי לבחורים במחצית שנחזור למשחק ועשינו את זה בעשר דקות בתחילת המחצית השנייה". 


Dries Mertens… What have you just done?!

Stunning goal. pic.twitter.com/Lt2Iy7POOr

— BT Sport Football (@btsportfootball) September 20, 2017


גם מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי, שראה את קבוצתו גוברת בקושי 0:1 על פיורנטינה, התייחס ליריבה המסתמנת על התואר. "היא משחקת טוב מאוד, לנו יש גישה אחרת. היא תתמודד איתנו על האליפות כמו עוד ארבע-חמש קבוצות", אמר המאמן שגם קבוצתו עם מאזן מושלם. לגבי היכולת הלא משכנעת יחסית של אלופת איטליה אמר אלגרי: "זה לא שאנחנו חזקים או חלשים יותר מאשתקד. זו פשוט קבוצה שונה". המאמן גם התייחס לכך שגונסאלו היגוואין לא כבש משחק שלישי ברציפות: "הוא עשה עבודה טובה בשער של מריו מנדזו'יקיץ'. הוא פשוט צריך להמשיך לשחק. אין טעם שישקע לרחמים עצמיים. זו תקופה שכל חלוץ עובר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי