מאבדים גובה: צפו בערן זהבי וגוואנגז'ו נכנעים 3:1 לשנואה

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: הליגה הסינית

הכוכב הישראלי לא מצא את הרשת, קבוצתו ספגה הפסד שעלול לעלות לה ביוקר בקרב על כרטיס לליגת האלופות של אסיה. שער מרהיב ממרחק לגווארין, מורנו הוסיף צמד וז'י רק צימק

(גודל טקסט)

 המחזור ה-26 בליגה הסינית נמשך היום, אולם לצערם של ערן זהבי וגוואנגז'ו RF, הם נכנעו 3:1 במגרשה של שנחאי שנואה – הקבוצה שנטען בימים האחרונים כי הציעה 25 מיליון דולר עבור הישראלי – ואיבדו גובה בקרב על כרטיס לליגת האלופות.

כפי שפרסמנו הבוקר, ראשי גוואנגז'ו RF הכחישו בתוקף את האפשרות שערן זהבי יעזוב ("זה נשמע כמו מדע מדיוני, מוזר שידיעה כזו עולה בדיוק כשהקבוצות נפגשות"), אולם בין אם מדובר במלחמה פסיכולוגית או שלא – הכוכב הישראלי לא מצא את הרשת, גם שני ניסיונותיו לא הסתיימו בצורה טובה, הוא נותר על 25 שערי ליגה ולאור העובדה שלא ישחק בסוף השבוע עם קבוצתו, למעשה יישארו לו שלושה משחקים עד סיום העונה כדי לכבוש לפחות שלושה שערים ואולי להשוות את שיאו של אלקסון שהרשית 28 פעמים ומחזיק בשיא השערים לעונה בסין.

קרלוס טבס, הכוכב הכי גדול של שנחאי שנואה על הנייר, נותר מחוץ לסגל לאחר שביקר את הכדורגל הסיני מספר פעמים השבוע בראיונות שהעניק, אולם מי ששיחקו היו הקולומביאנים פרדי גווארין ומורנו, הראשון גם היה הראשון להבקיע בפצצה אדירה ממרחק ואילו חברו כבש פעמיים, אחד מהנקודה הלבנה ושער נוסף בסלאלום נפלא.

מן העבר השני, רנאטיניו שב להרכב RF, אך לא הצליח לסייע. גוואנגז'ו RF בעקבות ההפסד נותרה במקום השישי עם 40 נקודות במאזנה, רחוקה חמש נקודות הפרש מהמקום השלישי בו ניצבת חביי שטרם שיחקה המחזור.

מהלך משחק
דקה 21: הזדמנות ראשונה נפלאה לאורחים. ערן זהבי הכניס כדור עומק נפלא, ז'יפנג העביר רוחב לרנאטיניו והברזילאי בעט חזק, אך למרכז השער והכדור נקלט היטב על ידי השוער לי שוהאי.

דקה 30, 0:1 לשנחאי שנואה: כדור חופשי מרהיב של פרדי גווארין מכ-25 מטרים פגש את החיבורים. אחד משערי העונה בסין.


פצצה מרהיבה של גווארין (סינה)

דקה 39: הזדמנות טובה לערן זהבי מסתיימת בבעיטה מכ-16 מטרים הרחק מהשער. הישראלי עדיין לא איפס את הכוונת.

דקה 42: זהבי שוב ניסה את מזלו ממרחק, הפעם מצא את המסגרת, אולם לא הצליח להכניע את השוער.

דקה 45: שוב גווארין הניף את הרגל ממרחק, הפעם הכדור החופשי נהדף.


דקה 47, 0:2 לשנחאי שנואה:
השופט הורה על הנקודה הלבנה שלא בצדק, מורנו הקולומביאני הכפיל את היתרון.


מורנו. פנדל לא אמור היה להישרק, אבל הוא ניצל זאת (סינה)

דקה 54: הזדמנות נפלאה של RF, כאשר ערן זהבי שולח רגל ומקפיץ מעל השוער, אך הכדור מורחק מהקו על ידי ההגנה המקומית.

דקה 56, RF מצמקת ל-2:1: ז'י הגבוה התמקם היטב ברחבה, שם את הראש ובקלות מצא את הפינה הרחוקה.

דקה 90, 1:3 לשנחאי שנואה: עמוק בתוך תוספת הזמן, מורנו השלים צמד עם מבצע אישי מרהיב – כולל השחלת כדור בין הרגליים – וקבע את תוצאת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי