גווארדיולה: "בעונה שעברה היו לנו 2 נקודות יותר ולא זכינו"

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

מנג'ר מנצ'סטר סיטי לא מתרגש מכך שקבוצתו הבקיעה 16 שערים בשלושת משחקי הליגה האחרונים: "האוהדים רוצים הצגה, אבל אנחנו רק בספטמבר". וגם: אגוארו מתקרב לשיא, ז'סוס חושף והקצב של סטרלינג

(גודל טקסט)

זה היה הניצחון הכי צפוי של השנה, אבל עדיין מנצ'סטר סיטי נראית כמו קבוצה שאי אפשר יהיה לעצור אותה. אתמול (שבת) היא הביסה את קריסטל פאלאס 0:5 באיתיחד, בזכות הפרש השערים היא בפסגה על חשבון מנצ'סטר יונייטד ואילו קבוצתו של הודג'סון עם שישה הפסדים ואפס שערים – הקבוצה היחידה בחמש הליגות הגדולות באירופה שעוד לא כבשה והקבוצה האנגלית הראשונה בהיסטוריה שלא כבשה שער בששת משחקי הליגה הראשונים בארבע הליגות הבכירות.

המאזן של פאלאס עלול להיות דומה גם אחרי שמונה משחקים, הרי שיש לה כעת משחק חוץ נגד מנצ'סטר יונייטד ולאחר מכן מפגש בית נגד צ'לסי, ואילו לעומתה סיטי הפכה לקבוצה הראשונה בליגה הבכירה בממלכה שכבשה לפחות חמישה שערים בשלושה משחקים רצופים מאז בלקבורן בעונת 1958/59. מדובר כמובן גם בשיא מועדון, 21 שערים שישה מחזורים.



עוד מספרים מרשימים שקבעה מנצ'סטר סיטי: סרחיו אגוארו שכבש את השישי שלו העונה בליגה, כמו לוקאקו ומוראטה, זקוק לשער אחד כדי להשתוות לשיאן השערים בסיטי, אריק ברוק שכבש 177 פעמים. ראחים סטרלינג כבש חמישה שערים בארבעת משחקי הליגה האחרונים, כמות שהשיג לפני כן רק ב-31 משחקים לפני כן. לירוי סאנה כבש העונה חמישה שערים משבע בעיטות לשער.


אגוארו. זקוק לשער אחד כדי להשוות שיא מועדון (AFP)

המנג'ר פפ גווארדיולה אמר בסיום: "לא הנענו את הכדור מספיק מהר במחצית הראשונה, אפילו הנערים שמביאים כדורים עשו את זה לאט אז הסברתי להם שיביאו מהר את הכדור. במחצית השנייה כבר היינו הקבוצה המוכרת מהמחזורים הקודמים. שיחקנו בקצב הנכון. האוהדים רוצים הצגה בכל משחק, אבל מדובר רק בספטמבר. לפני שנה היו לנו שתי נקודות יותר בטבלה ולא זכינו באליפות".


גבריאל ז'סוס
, שלא שיחק אתמול, התראיין ל"סאן" והודה: "אני לא שומר על תזונה נכונה. אני אוכל הרבה ג'אנק פוד ואני צריך להתחיל לשמור על עצמי. זה כנראה עוד לא משפיע עלי בגלל הגיל שלי, אבל אני צריך להתחיל לשמור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי