דיווח: חמד אשם ויורחק משלושה משחקים, יוכל לערער עד מחר

תומר חמד, דיאנדרה ידלין
תומר חמד, דיאנדרה ידלין | AFP

בתקשורת האנגלית טוענים כי וועדת מומחים מטעם ההתאחדות האנגלית תרחיק את חלוץ ברייטון בשל הפגיעה בידלין. הישראלי רשאי לערער על האשמה עד השעה 18:00 ביום שלישי

(גודל טקסט)
חגיגות גדולות היו אתמול (ראשון) לתומר חמד וברייטון לאחר ה-0:1 המדהים שסידר החלוץ הישראלי לשחפים על ניוקאסל. אבל מתברר שלא הכל ורוד בגזרת הליגיונר הבכיר שלנו.


חמד עלול להיות מורחק לשלושה משחקים בעקבות דריכה על שחקן המגפייז דיאנדרה ידלין. ההתאחדות האנגלית תפתח בקרוב בחקירה ועשויה להעניש בחומרה את החלוץ הישראלי המצטיין.




מאמן ברייטון כריס יוטון יצא להגנת שחקנו: "ראיתי את האירוע וברור שלא הייתה כוונה מצדו לפגוע בידלין. אני לא יודע מה יהיה, אבל אני יכול להגיד את דעתי הברורה. לא הייתי מודע לזה באותו רגע, אבל הראו לי את זה מיד לאחר המשחק וזו ההתרשמות שלי. גם השחקן טוען ככה".


גם חמד טען שלא התכוון לפגוע: "זה לא היה בכוונה. לא רציתי לפצוע אותו. מצטער אם הכאבתי לו". ידלין עצמו אמר בסיום: "לא ראיתי אם הוא עשה את זה בכוונה, היו שם כמה אירועים ביחד. אולי זה היה במקרה. בוועדה יחליטו".
 


תומר חמד. לא התכוון לפגוע (AFP)
חמד. "לא רציתי לפצוע אותו, זה לא היה בכוונה" (AFP)


מאוחר יותר, 'מירור' המקומי דווח כי על פי ניתוח הווידאו של התקרית של חמד עם ידלין עולה כי החלוץ אשם. ההתאחדות האנגלית עשויה להרחיק את חמד משלושה משחקים כאשר לו ולברייטון תהיה אפשרות לערער על ההחלטה עד מחר בשעה 18:00. לפני ההחלטה לגבי העונש והערעור, חשוב לציין כי ניתוח הווידאו נעשה על ידי מספר מומחים שקיבלו החלטה פה אחד לגבי ביצוע העבירה של חמד, כך על פי הדיווח.


בכל הנוגע לפן המקצועי, חמד נבחר למצטיין המשחק וזכה לציון 9 ב"סקאיי", כשבכותרת נכתב: "חמד הגיבור של ברייטון". אתר האון-ליין של העיתון "דיילי מייל" החמיא לחמד על השער כאשר כתב: "להיות חלוץ בברייטון, קבוצה שמשחקת עם חלוץ בודד בחוד, מתבססת על מתפרצות ושמה דגש על הגנה, זה קשה הרבה יותר מאשר בקבוצות אחרות.


"העובדה שחמד כבש שער ניצחון אחרי שידע שאם חלוץ אחר היה מגיע בחלון ההעברות האחרון הוא היה נמכר, עושה את ההישג שלו לגדול אפילו יותר". העיתון הוסיף: "אתה צריך להיות חזק מנטלית אחרי שאומרים לך שאתה לא רצוי באוגוסט ומשאירים אותך רק בגלל שלא מצאו חלוץ טוב יותר".


Monday's STAR SPORT: "Gun for" #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/Z90PmCrQSe

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) September 24, 2017


Monday's THE DAILY TELEGRAPH SPORT: "Fifa to scrap its ban on British poppies" #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/kSznWu6PFg

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) September 24, 2017


Monday's INDEPENDENT SPORT: "Pep's warning to in-form stars" #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/OCij2DQexB

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) September 24, 2017


לפי "אופטה", אחראית הנתונים של הפרמייר-ליג, חמד היה מעורב ב-20 מתוך 23 שערי בית של ברייטון ב-23 משחקים בהם פתח בהרכב – 15 שערים ו-5 בישולים. רק שימשיך ככה. 

20 – Tomer Hemed has had a hand in 20 goals in his last 23 league starts at the Amex Stadium for Brighton (15 goals, five assists). Source.

— OptaJoe (@OptaJoe) September 24, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי