שלושה ימים לפני מכבי ת"א: חאבי קאייחה מונה למאמן ויאריאל

חאבי קאייחה
חאבי קאייחה | אתר רשמי

מאמן ויאריאל ב' החליף את פראן אסקריבה והצוות שלו שפוטרו לאחר התבוסה 4:0 לחטאפה. ג'ורדי קרויף ינצל זאת ביום חמישי? (21:55, ספורטHD1)

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

ויאריאל תגיע למשחק עם הצהובים מתל אביב ביום חמישי בליגה האירופית (21:55, ישיר בספורטHD1) עם מאמן חדש. הצוללת הצהובה הודיעה על מינויו של חאבי קאייחה במקומו של פראן אסקריבה שפוטר מוקדם יותר לאחר התבוסה לחטאפה. 

קאייחה בן ה-39 מונה בקיץ האחרון למאמן ויאריאל ב' ולא הפסיד מאז תחילת העונה. ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בשישה מחזורים. כשחקן לבש את מדי אחת מקבוצות הנוער של ריאל מדריד. המועדון ימנה לו מחליף בהמשך. 

ויאריאל הובסה אתמול 4:0 על ידי העולה החדשה חטאפה ב"קוליסאום אלפונסו פרס", והמועדון שבשנים האחרונות היה תמיד בצמרת הליגה הספרדית הידרדר למקום ה-14 – זהו המיקום הכי גרוע של ויאריאל בשבע השנים האחרונות. כתוצאה מכך פוטרו אסקריבה וכל אנשי הצוות המקצועי. המועדון הודיע שאימון הבוקר נדחה לערב. פרט פיקנטי הוא שבמהלך עונת 2015/16 הוא פוטר מחטאפה אחרי הפסד לוויאריאל והיום פוטר מוויאריאל אחרי הפסד לחטאפה. 

פראן אסקריבה, שרשם שנתיים במועדון ונחשב לאחד המאמנים הטובים בספרד, טען לאחר הרביעייה שספג ועוד לפני ההודעה על פיטוריו: "נתנו במתנה לחטאפה שלושה שערים מהירים ובהתקפה לא ראו אותנו. התחלנו את המשחק טוב וככל שעבר הזמן הלכנו ונחלשנו. ספגנו ארבעה שערים בגלל היעדר אינטנסיביות במשחקנו. אנחנו במצב רוח רע, אבל חושבים על המשחק נגד מכבי תל אביב".


אסקריבה. "הצוללת הצהובה" במצב רוח ירוד וכעת גם ללא מאמן (Gettyimages)

"אני לא חושש למעמדי בקבוצה", הוסיף אסקריבה שכאמור שילם את המחיר שעות לאחר מכן, "לא שיחקנו זוועה במשחק. אני חושב שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק. התוצאה לא משקפת. חטאפה תפסה אותנו עם מתפרצות, חלק מהשחקנים היו עייפים". ויאריאל כאמור הודיעה שבשעות הקרובות יודיע המועדון על מחליפו של אסקריבה, בין אם יהיה זה מאמן ראשי חדש או שמא מאמן זמני לימים הקרובים. 

אחת הבעיות הקשות של ויאריאל היא ששני השוערים הראשונים שלהם ספגו פציעות קשות מאוד העונה. סרחיו אנסחו השוער הראשון לא פתח את העונה ואנדרס פרננדס נפגע גם כן. הדבר פתח את הדלת למריאנו ברבוסה, השוער הארגנטינאי בן ה-33 ששיחק רק ארבעה משחקים בליגה בשלוש העונות האחרונות בסביליה ו-ויאריאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי