קיליאן אמבפה: "קבאני וניימאר עושים את העבודה"

ניימאר, אמבפה וקבאני
ניימאר, אמבפה וקבאני | AFP

החלוץ הצעיר של פאריס סן ז'רמן פרגן לשני הכוכבים: "קל לשחק איתם, אני רק צריך למסור". וגם: מה אמר על כך שניימאר בעט וכבש מהנקודה הלבנה ב-2:6 על בורדו?

(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן לא באמת צריכה לספק לאף אחד בעולם הכדורגל הוכחות בנוגע ליכולתה ובוודאי שלא בכל הקשור לאיכותה, אבל כאשר לסגנית האלופה מעיר האורות סגל כה נוצץ ומוכשר – כמובן שגם התוצאות בהתאם. אתמול (שבת) מחצו ניימאר, קבאני וחבריהם 2:6 את בורדו ושבו למסלול הניצחונות אחרי ה-0:0 במונפלייה בשבוע שעבר.

באמצע השבוע פ.ס.ז' עוד מחצה בביתה 0:3 את באיירן מינכן, במשחק שהשקיט במקצת את התקרית בין קבאני לניימאר – שהחלה בשל העובדה שהאורוגוואי בעט פנדל (והחמיץ) למורת רוחו של הברזילאי, שאתמול כבר התכבד לבעוט ולכבוש מול בורדו, משחק בו כבר אחרי 58 דקות כבשו המקומיים שישייה ואז הורידו את הרגל מהגז.

 

לסיטואציה בין קבאני וניימאר התייחס לראשונה הצלע השלישית בהתקפה, קיליאן אמבפה הצעיר שהגיע ממונאקו בעסקת ענק והבהיר: "מדובר בשחקנים נהדרים, כך שקל מאוד לשחק איתם. אני מנסה להתרגל לתנועות שלהם כדי למסור להם, הם כבר יעשו את העבודה".


ניימאר. בעט מהנקודה הלבנה וכבש (AFP)

ומה בנוגע לעובדה שאכן היה זה ניימאר שבדקה ה-40 התייצב לבעיטת פנדל וגם כבש? "ראיתי את זה בדיוק כמוכם: ניימאר לקח את הכדור, בעט וכבש. סוף הסיפור", טען אמבפה בן ה-18, "כעת אתם יכולים לחשוב על זה ולנתח כך שאתם תדעו יותר טוב ממני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי