"אמבפה רצה לשחק עם מסי, אך ברצלונה בחרה בדמבלה"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

סוכן השחקנים מינגליה חשף: "משפחת אמבפה פנתה לברצלונה, אפילו מונאקו הסכימה לתנאים המכירה אך פרננדס בחר בדמבלה". דיווח: ואן דייק מחוץ לתוכניות, אריקסן מועדף על פני קוטיניו

(גודל טקסט)

מועד ההעברות של קיץ 2017 היה בלתי נשכח. עסקת ניימאר לפאריס סן ז'רמן הטריפה את השוק והותירה את ברצלונה ושאר הקבוצות מול סימני שאלה רבים. היום (חמישי) נחשפים פרטים חדשים אודות העסקאות שדווקא לא יצאו אל הפועל, אחת מהן קשורה לבחירה של הקאטלונים ליורשו של ניימאר.

'אל מונדו דפורטיבו' המקומי חשף כי אביו של קיליאן אמבפה פנה בצורה ישירה לראשי ברצלונה והציע לה לרכוש את בנו. "הכול היה מוכן כבר", סיפר סוכן השחקנים ג'וזף מריה מינגליה: "ברגע שבמשפחת אמבפה הבינו שניימאר בדרך לפאריס, הם עשו הכול כדי לשחק לצד ליאונל מסי. קיליאן לא רצה לשחק בריאל מדריד או סן ז'רמן, כל מה שהוא רצה זה להגיע לברצלונה".

הסוכן הוותיק הסביר: "מונאקו הסכימה כבר למכור את אמבפה לברצלונה תמורת 120 מיליון יורו ועוד 30 מיליון יורו במשתנים, אבל ברצלונה רצתה רק את עוסמאן דמבלה. ברגע שמשפחת דמבלה לא שמעה מראשי בארסה, היא קפצה על ההצעה של סן ז'רמן. מי שדחף לעסקה של דמבלה לברצלונה היה רוברטו פרננדס".

בינתיים, בגזרת הרכש עולה כי מוליכת הליגה הספרדית ויתרה על האפשרות לצרף את ורג'יל ואן דייק. הבלם הבהיר במהלך הקיץ כי הוא מעוניין לשחק בליברפול, אך מה שגרם לברצלונה לרדת מהעסקה היא העובדה כי סאות'המפטון לא מעוניינת לשחררו בינואר. אחרי סאגת פיליפה קוטיניו, בצוות הטכני לא מעוניינים להיכנס לעוד משא ומתן מתיש. ומה לגבי החלק הקדמי? הרשמים שבמועדון אוספים סביב כריסטיאן אריקסן מרשימים, במיוחד אחרי המשחק מול ריאל מדריד באמצע השבוע. פרננדס מאמין כי דווקא עסקת העברתו של הדני תהיה טובה יותר על פני משא ומתן מול ליברפול על קוטיניו.


זה שהגיע וזה שלא. אמבפה ודמבלה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי