צפו: שער לדאבור בניצחון זלצבורג, 1:3 ענק ללאציו בניס

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

החלוץ המשיך לספק קבלות עם תצוגה מרשימה ב-0:2 מול קוניאספור. אינזאגי חגג גם בצרפת, חלוץ ריאל סוסיאדד להט בסקופיה, זי'רו העניק לארסנל ניצחון יקר בבלגרד עם מספרת מרהיבה

(גודל טקסט)
אחרי התבוסה של מכבי תל אביב בקזחסטן, המחזור השלישי בליגה האירופית נמשך הערב (חמישי) עם מספר מפגשים מרתקים. במוקד: ארסנל התאוששה מההפסד הכואב לווטפורד, מואנס דאבור המשיך ללהוט במדי זלצבורג וריאל סוסיאדד קיבלה הצגה חסרת תקדים מווליאם ז'וזה. בנוסף, לאציו לא עצרה עם 1:3 יקר בניס. מאוחר יותר, ליון העמיקה את המשבר של אברטון ומילאן המשיכה לפשל. 


בית 1

ויאריאל – סלביה פראג 2:2 

מפגש מטורף בבית של מכבי תל אביב, שבעיקר שרת את אסטנה. הצוללת הצהובה לא הצליחה להמשיך את התקופה הטובה מאז השינוי על הקווים עם מינויו של חאבי קאייחה. לעומת זאת, הצ'כים שמרו על פסגת הבית עם תוצאה חשובה ב'אל מדריגל'. תומאש נסיד כבש בדקה ה-18 עם נגיחה אדירה, דני הכפיל בדקה ה-30 עם ביצוע מלוטש. דווקא אז, הצוללת הצהובה התעוררה. מאנו טריגרוס צימק בדקה ה-34 בסיומה של התקפת מעבר יעילה, קרלוס באקה (44) איזן עם שער מרשים.


בית 2: 

דינמו קייב – יאנג בויז 2:2 

לדינמו: דיאומרסי אמבוקאני (34), מיקולה מורזויוק (49), ליאנג בויז: רוג'ר אסאל (17, 40). 

סקנדרבראו – פרטיזן בלגרד 0:0


FINAL Villarreal 2-2 Slavia Praga

Crónica de la jornada: https://t.co/iekfqyAFz9#UELpic.twitter.com/Bakdz3CXVq

— LaLiga (@LaLiga) 19 באוקטובר 2017

בית 3: 

בראגה – לודוגורץ 2:0 

ללודוגורץ: קוסמין מוטי (25), ג'ודי לוקוקי (56).


הופנהיים – באשקשהיר 1:3 

אחרי שהפסידו את כל ארבעת המשחקנים האחרונים באירופה, הקבוצה של יוליאן נאגלסמן חגגה בענק. בנג'מין הובנר (52), נאדים אמירי (59) וניקו שולץ (76) כתשו את הטורקים וצברו נקודות ראשונות בקמפיין. זוראן קוורזיץ' (92) רק צימק. 
 



לוהט. דאבור (AFP) 

בית 4: 

מילאן – א.א.ק אתונה 0:0 

אחרי ההפסד הכואב בדרבי מול אינטר, הרוסונרי המשיכו לאכזב כאשר גם המאזן המושלם של המארחת נעצר. מילאן עם נקודה שביעית בקמפיין, היוונים עם החמישית שלהם. האם מעמדו של וינצ'זו מונטלה ימשיך להתערער? 

אוסטריה וינה – רייקה 3:1 

לרייקה: מריו גבראנוביץ' (20, 31), לאוסטריה: קווין פרישנביכלר (90). 

בית 5: 

אברטון – ליון 2:1

רונאלד קומאן לא מצליח לעצור את התקופה הרעה של הטופיז, שצברו רק נקודה בודדת. נאביל פאקיר כבש בפנדל כבר בדקה השישית, אך אשלי וויליאמס (69) הצליח לתת תקווה למארחת. ברנרד טראורה המשיך לככב ובדקה ה-75 סידר לצרפתים ניצחון בכורה בקמפיין. מה שתפס את מרבית תשומת הלב בסיום הייתה תקרית אלימה בין שחקני ליון, לשחקני אברטון והאוהדים המקומיים. 


אטלנטה – אפולון לימסול 1:3 

לאטלנטה: יוסיפ איליצ'י'ץ' (12), אנדראה פטאנייה (64), רמו פראולר (66). לאפולון: אנדרה שמברי (59).


בית 6: 

שריף טיראספול – לוקומוטיב מוסקבה 1:1 

לשריף: זיגוי בדיבאנגה (31), ללוקומוטיב: אנטון מירנצ'וק (17).


זלין – פ.צ. קופנהאגן 1:1

לזלין: דאמה דיופ (11), לקופנהאגן: פטר אנקרסן (19). 



Yep. That's an Everton fan with his child trying to hit a Lyon player. pic.twitter.com/px3PtMTSHm

— Ben (@InsideN17) 19 באוקטובר 2017

בית 7: 

לוגאנו – ויקטוריה פלזן 2:3 
דרמת ענק בבית של הפועל באר שבע, בסיומו המארחת חגגה ופתחה מחדש את הבית. לוגאנו רשמה ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים, בזכות תצוגה מול פלזן, שסומנה בתור הקבוצה החזקה בבית. מתיאה בוטאני כבש ראשון בדקה ה-64, קרליטוס הוסיף בדקה ה-65 אך דווקא אז האורחת התעוררה. מיכל קרמנצ'יק (77) הפיח תקוות, אלכסנדר גרנדט (88) החזיר את הביטחון ללוגאנו, וגם שער של מארק באקוש (90) לא הועיל עבור הצ'כים. 


בית 8: 

הכוכב האדום בלגרד – ארסנל 1:0 

אחרי ההפסד הכואב לווטפורד, התותחנים חזרו לחייך בזכות אוליבייה ז'ירו, שסיפק עוד רגע מרשים עם אחד המועמדים לשער העונה. ארסן ונגר המשיך עם חלוקת הכוחות עם הרכב שכלל מספר שחקנים צעירים, אך החלוץ הצרפתי הצליח לספק את הסחורה עם שער קריטי בדקה ה-85 במספרת, אחרי מהלך מסירות מדהים של האורחת. ארסנל מוליכה את הבית והיא קרובה מתמיד לשלב הבא, הפסד ראשון לכוכב האדום. מילאן רודיץ' הותיר את המארחת בעשרה שחקנים אחרי הרחקה בדקה ה-80.



שער ניצחון יקר. ז'ירו (AFP) 


באטה – קלן 0:1 

לבאטה: אלכסיי רויס (55). 

בית 9: 

קוניאספור – זלצבורג 2:0

מי מסוגל לעצור את מואנס דאבור? החלוץ הרותח של האוסטרים המשיך לככב, הפעם עם שער ומעורבות בשער נוסף. דאבור פתח את הרגליים ואפשר לפרדריק גולבראנדסן שער קל אחרי חמש דקות. עשר דקות לסיום דאבור סיים התקפה מתפרצת עם שערו ה-13 (ארבעה באירופה ותשעה בליגה). זלצבורג עם שבע נקודות בראשות הבית, הטורקים בצרות. 


מארסיי – ויטוריה גימראייש 1:2
למארסיי: לוקאס אוקאמפוס (28), מקסים לופס (76), לגימראייש: רפאל מרטינס (17).


בית 10: 

זוריה – הרטה ברלין 1:2

לזוריה: סילאס (42), אולכסנדר סאבטוק (79), להרטה: דייבי סלקה (57).  


אוסטרסונד – אתלטיק בילבאו 2:2 

לאוסטרסונד: אלחאג'י גרו (52), הרטיס אדוארדס (64). לבילבאו: אריץ אדוריס (14), איניאקי וויליאמס (89). 


בית 11:

ניס – לאציו 3:1 

אחד המפגשים המרתקים של המחזור סיפק את הסחורה כאשר הקבוצה של סימונה אינזאגי המשיכה לדהור בקרב בין המושלמות. מריו באלוטלי כבש בנגיחה כבר אחרי 4 דקות מבישול של ווסלי סניידר, לאציו הוכיחה אופי והשלימה קאמבק מרשים. פיליפה קייסדו איזן תוך דקה ובדקה ה-65 סידר לסרגיי מילנקוביץ' סאביץ' את שער הניצחון והקפיץ את האיטלקים לראשות הבית. הקשר השלים את החגיגה עם שער בדקה ה-89, ונעל הצגה מרשימה. 

זולטה וארחם – ויטסה ארנהיים 1:1 

לזולטה: גוארם קאשיה (עצמי, 23), לוויטסה: תומאס בראנס (27). 


לוהטים. לאציו (AFP) 

 

בית 12: 

וארדר סקופיה – ריאל סוסיאדד 6:0

חגיגה באסקית סוחפת בסקופיה. סוסיאדד מחצה ללא רחמים את המארחת, כשוויליאם ז'וזה מרשית רביעייה היסטורית (34, 42, 55, 59). מיקל אויארסאבל פתח את החגיגה כבר בדקה ה-12. אלברטו דה לה באייה חתם בדקה ה-90 תצוגה חסרת תקדים עבור הבאסקים. 


זניט סנט פטרסבורג – רוזנבורג 1:3
לזניט: אמיליאנו ריגוני (2, 68, 78), לרוזנבורג: פאל האלנד (88).
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי