דיווח בארגנטינה: מסי יגיע לישראל כחלק מההכנה למונדיאל

ליונל מסי
ליונל מסי | AFP

הפרעוש וחבריו בדרך לארץ הקודש? על פי הדיווח, ההתאחדות הישראלית פנתה להתאחדות הארגנטינאית והציעה לה לקיים משחק הכנה בנובמבר לקראת הטורניר בקיץ 2018

(גודל טקסט)
האם ליאונל מסי בדרך לביקור שני בישראל? על פי הדיווחים הערב (חמישי) בתקשורת הארגנטינאית עולה שכן. על פי אותו דיווח של אחד העיתונאים האמינים בדרום אמריקה עולה כי ההתאחדות הארגנטינאית בוחנת הצעה מצד ההתאחדות הישראלית, לקיים משחק ידידות כחלק מההכנה של האלביסלסטה למונדיאל 2018 ברוסיה בנובמבר הקרוב, אחרי המשחק מול מארחת הגביע העולמי. כזכור, מסי וחבריו הצליחו להעפיל לגביע העולם בצורה דרמטית בזכות 1:3 מרשים מול אקוודור במחזור הסיום של מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה. 





הפרעוש כבר ביקר בישראל בצוותא עם ברצלונה ב-2013 והתאמנו באצטדיון בלומפילד לעיני הקהל הישראלי. הפעם מדובר במשחק הכנה מול נבחרת ישראל, שעדיין לא הודיעה על המשך דרכו של אלישע לוי או מינויו של מאמן חדש. ההצעה הישראלית הגיעה להתאחדות הארגנטינאית במקביל להצעה לקיים משחק באוקראינה מול הנבחרת המקומית. חורחה סמפאולי דרש מההתאחדות לקיים משחק ידידות מול יריבה ברמה גבוהה, אך על פי הדיווח בישראל מוכנים לעשות "כל מה שצריך" כדי לקיים את המפגש. 



A la @afa le llegó una propuesta para que el segundo amistoso de la fecha FIFA sea utilizada para jugar en Israel. @Argentina busca rival.

— Martin Arevalo (@arevalo_martin) 19 באוקטובר 2017

בשבועות האחרונות טענו בתקשורת הארגנטינאית כי הנבחרת תשחק מול נבחרת ספרד כחלק מההכנה שלה לטורניר ברוסיה, אולם היוזמה הזו לא יצאה אל הפועל. כעת, ממתינים לאישור של סמפאולי לקיום המשחק בארץ הקודש לקראת הקיץ הקרוב. האלביסלסטה סבלו במהלך קמפיין המוקדמות האחרון עד שחזרה של הפרעוש מפרישה הצליחה לסדר להם כרטיס לגביע העולמי. ישראל לעומת זאת רשמה את אחד הקמפיינים החלשים שלה כשהיא סיימה במקום הרביעי בבית שכלל את נבחרת ספרד, איטליה ואלבניה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי