כמו אנצ'לוטי? בצ'לסי לא מרוצים מהאימונים של קונטה

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

רגע לפני ווטפורד (14:30, ישיר בספורט2) באנגליה מדווחים ששחקנים בבלוז מתאמנים באופן עצמאי, ממש כפי שקרה עם מאמן באיירן לפני שפוטר. המנג'ר לא מודאג: "הבעלים רואה את המאמץ שאני משקיע כל אימון ומשחק"

(גודל טקסט)
לא שקט בצ'לסי לפני המשחק היום (שבת, 14:30, שידור ישיר בספורט2) נגד ווטפורד. לפי מספר דיווחים שצצו באנגליה אחרי שלושת ההפסדים בליגה, שחקני הבלוז לא מרוצים משיטות האימון של אנטוניו קונטה.


שחקנים בכירים בצ'לסי אמרו שהם לא מרוצים מתוכניות האימונים במועדון, במה שמזכיר את מה שקרה בבאיירן מינכן עם קרלו אנצ'לוטי, כששחקנים התאמנו לבד ביוזמתם. מעניין לציין שמדובר בשני מאמנים איטלקים. ונותר רק לתהות האם מדובר בצירוף מקרים או מעבר לכך?


 


קונטה מצידו, שלח רמזים עבים על כך שהוא לא מרוצה מהמחוייבות של השחקנים, אבל נאלץ להודות שבעקבות השתתפותה של צ'לסי בליגת האלופות, הוא הוריד את קצב האימונים ל-70 אחוז בהשוואה לעונה שעברה כדי שהשחקנים לא ייפגעו.



אנצ'לוטי. התסריט יחזור על עצמו בצ'לסי? (Gettyimages)


"שיטות האימון שלי לא השתנו", אמר המנג'ר האיטלקי. "אבל אנחנו מתאמנים פחות מבחינה טקטית ובעיקר פיזית בגלל שאנחנו משחקים כל שלושה ימים. כשאתה משחק בתדירות כזאת, אתה לא יכול לשים דגש על היכולת הפיזית. עד עכשיו לא הייתי מרוצה מהגישה של השחקנים, אבל אחרי שני הפסדים ותיקו מול רומא אני יותר מרוצה".


קונטה גם הגיב על ידיעות שטענו שמעמדו בבלוז בסכנה ואמר: "אם אני נותן את כולי עבור הקבוצה. אני לא חושב שהתפקיד שלי בסכנה. הבעלים למעלה רואה את המאמץ שאני משקיע בכל אימון ובכל משחק".



קונטה. לא דואג (AFP)


למרות דבריו, ה"סאן" פרסם מאמר על כך שקונטה יצטרך למצוא פיתרון יצירתי כדי להימנע מפיטורים, אחרי שרומן אברמוביץ' לא מרוצה מאיך שהקבוצה מתפקדת העונה. עורך המדור מרטין ליפטון כתב: "אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון (שניים בליגה) קונטה נראה משוגע ועצבני. יש כבר סימנים ראשונים של מרד שחקנים. הטענות של קונטה נגד ההנהלה על כך שלא חיזקה מספיק את הקבוצה עיצבנו את אברמוביץ' מתחילת העונה והוא לא שכח אותן". הוא גם ציין את כל המאמנים שאברמוביץ' פיטר בשנים האחרונות, כולל אברם גרנט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי