ריאל תציע את בייל תמורת קיין, שמעדיף להישאר בטוטנהאם

כריסטיאנו רונאלדו עם הארי קיין
כריסטיאנו רונאלדו עם הארי קיין | Gettyimages

למרות ההתעניינות מצד אלופת אירופה, החלוץ אמר: "אשמח להיות שחקן של קבוצה אחת, אבל רוצה תארים בארון". הוולשי חזר להתאמן ועשוי להיות כשיר למשחק מול טוטנהאם בוומבלי. נבאס ייעדר מול אייבר

(גודל טקסט)
המחזור התשיעי בליגה הספרדית יימשיך מחר (ראשון), כשריאל מדריד תשחק מול אייבר הבאסקית, במטרה להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות, אחרי ה-1:2 על חטאפה בשבוע שעבר.


מי שלא ייקח חלק בניסיון של הבלאנקוס להמשיך בקצף משחקי החוץ המוצלחים הוא השוער קיילור נבאס, שסובל מפציעה נוספת המפשעה וייעדר בין 10 ל-12 ימים, כך שהוא בספק גם למשחק נגד טוטנהאם בליגת אלופות. מי שיחליף אותו הוא קיקו קאסייה.




החדשות הטובות הן שגארת' בייל חזר לאימונים וכבר עובד על כר הדשא. המטרה שלו היא להיות כשיר למשחק מול טוטנהאם בליגת האלופות, שייערך בוומבלי ב-1 בנובמבר. תיאו הרננדז עשוי לשחק מחר מול אייבר במקום מרסלו שיקבל מנוחה, כשאשראף חכימי ימשיך לשחק כמגן ימני. איסקו, קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו יאיישו את השלישייה הקדמית.



בייל. חזר להתאמן בכר הדשא (ריאל מדריד, רשמי)


הידיעות שבייל עשוי לחזור לטוטנהאם הופיעו שוב, הפעם ב"אונדה סרו", תחנת טלוויזיה רצינית במדריד, שדיברה על כך שהוולשי יוצע לטוטנהאם בעיסקת חליפין על הארי קיין בו מעוניינת אלופת אירופה לעונה הבאה. מחירו של החלוץ האנגלי מוערך ב-200 מיליון יורו, אבל בריאל מדריד ינסו להוריד את מחירו בחצי ולהציע את בייל ואת בורחה מיוראל הצעיר שמוערך ב-30 מיליון יורו.


קיין מצידו, הצהיר באנגליה שהוא היה רוצה להמשיך לשחק בטוטנהאם. הוא הצטלם עם החלוץ האגדי ג'ימי גריבס שיושב היום על כסא גלגלים ואמר לעיתון: "אשמח להיות שחקן של קבוצה אחת. זה תלוי איך הקבוצה תתקדם ואיך היא תנוהל, אבל עקרונית אני רוצה להישאר במועדון עד סיום הקריירה. אני רוצה להתקדם כל הזמן ושיהיו לי תארים בארון כשאפרוש".



A real pleasure to meet @jimmy_greaves today. A proper legend who knows a thing or two about scoring goals! ⚽ #COYSpic.twitter.com/W26XN0VmJI

— Harry Kane (@HKane) October 20, 2017


בתוך כך פורסם ב"מארקה" שריאל מדריד מגבירה את המאמצים לרכוש את המגן הימני של ריאל סוסיאדד, אלברו אודריוסולה בן ה-21, שמציג יכולת טובה. הנשיא פלורנטינו פרס רואה בו שחקן שמתאים למדיניות שלו לרכוש שחקנים צעירים. סעיף השחרור של של המגן הצעיר עומד על 40 מיליון יורו.


לריאל מדריד אמנם את דני קרבאחל ואשראף חכימי הצעיר בעמדה זאת, אבל היא מחפשת שחקן נוסף לעמדה. בנושא אחר, חלוץ פלמיירס, ויניסיוס ג'וניור שנרכש על ידי הבלאנקוס וצפוי להגיע לבירת ספרד בקיץ, לא שיחק כבר שלושה משחקים בעקבות פציעה, שמדאיגה מאוד את אלופת ספרד.


סלטה ויגו – אתלטיקו מדריד (17:15).
אתלטיקו מדריד שלא משכנעת במשחקים האחרונים תצא למשחק חוץ קשה בבלאידוס נגד העשירית, סלטה ויגו. אתלטיקו אומנם סיימה ב-1:1 עם ברצלונה ועצרה אותה אחרי שבעה נצחונות, אבל איכזבה מול קרבאח החלשה עם תיקו 0:0 בליגת האלופות. גם בעונה שעברה הקולצ'ונרוס הגיעו לוויגו במשבר אחרי שתי תוצאות תיקו, אך ניצחו 0:4. אתלטיקו ניצחה את סלטה ויגו בחוץ יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, ורשמה נצחונות בארבעה מחמשת המשחקים אחרונים מאז חזרה סלטה לליגה הבכירה בעונת 2012/13.


במשחקים נוספים
ויאריאל – לאס פלמאס (13:00)
לגאנס – בילבאו (19:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי