מסי הודה: פרשתי מהנבחרת בלהט הרגע ואח"כ התביישתי לחזור

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

קפטן ארגנטינה דיבר לאחר ה-0:1 על רוסיה על ההחלטה לפרוש ביוני 2016 והוסיף: "לא אשחק מול ניגריה כי אני רוצה להגיע למונדיאל בשיא הכושר". פאבון זכה לשבחים: "חלמתי מילדות לשחק לצד מסי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
קפטן נבחרת ארגנטינה ליאו מסי אמנם רשם 90 דקות בניצחון 0:1 על רוסיה אתמול (שבת) במשחק ההכנה, אך המריא לאחר מכן לברצלונה ולא ישחק עם האלביסלסטה נגד נבחרת ניגריה ביום שלישי. לדברי הפרעוש, הוא החליט להיות בשיאו במונדיאל ומעדיף לוותר כעת על משחקים לשם כך.


מסי, שכבש עד כה 16 שערים ב-17 משחקים העונה, טען שיש לברצלונה עומס משחקים גדול והוא לא רוצה להגיע מותש למונדיאל. "דיברתי על זה עם חורחה סמפאולי. אנחנו משחקים המון משחקים העונה בליגה, בליגת האלופות ובגביע הספרדי בנוסף לנבחרת. אני רוצה להגיע בשיאי למונדיאל בקיץ, ולא מותש".





הכוכב גם נשאל על ההחלטה שלו לפרוש מהנבחרת ביוני בשנה שעברה והודה: "זה היה בלהט הרגע ואחר כך כבר התביישתי לחזור. היום אני כבר בוגר ורגוע יותר. כשמבקרים אותי אני מתייחס לזה בצורה אחרת".




מי שבלט בניצחון על רוסיה היה סרחיו אגוארו, שהבקיע את שערו ה-35 בנבחרת ועבר את דייגו דייגו ארמנדו מראדונה. כעת קון מדורג במקום השלישי בכובשי כל הזמנים של האלביסלטה, מתחת לחברו הטוב מסי שמדורג ראשון עם 61 שערים. "יש הרבה שחקנים חדשים בנבחרת וקשה להתרגל אליהם", אמר חלוץ מנצ'סטר סיטי. "זה לוקח זמן. אני שמח שכבשתי ואשמח אם אכבוש עוד שערים, אבל אני מקווה שנשחק טוב יותר במשחקים הבאים".


פאבון עם מסי. הגשים חלום (AFP)



בינתיים בארגנטינה מתפעלים מכריסטיאן פאבון בן ה-21 מבוקה ג'וניורס, שבישל את השער לאגוארו במשחק הבכורה שלו בנבחרת. הכישרון הצעיר חלם מילדות לשחק לצד מסי ואמר בסיום: "בבית הספר הייתי הולך עם חולצות של מסי ורציתי תמיד לשחק כמוהו. הגשמתי חלום הילדות שלי היה לשחק לצידו ועוד יותר לנצח בנבחרת". העיתון "אולה" פרסם סרטון מילדותו של פאבון בו נשאל מי המודל שלו לחיקוי וענה: "אני רוצה לשחק כמו מסי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי