לא פעם ולא פעמיים הוזכר שמו של תומר חמד כמי שצפוי לעזוב את ברייטון, הוא זכה לביקוש רב מקבוצות הצ'מפיונשיפ ואף מהליגה הסינית, אבל הערב (חמישי) הודיעה ברייטון על הארכת חוזהו של החלוץ הישראלי בן ה-30 בחוזה לעונה נוספת, עד יוני 2019.



חמד רשם העונה 448 דקות במדי ברייטון בפרמייר-ליג ומצא את הרשת פעמיים, אולם לצערו איבד את המקום בהרכב בשבועות האחרונים בעקבות ההרחקה לשלושה משחקים שספג עקב דריכה על שחקן ניוקאסל דיאנדרה ידלין ומאז ראה את מחליפו, גלן מארי, כובש משחק אחרי משחק.



"תומר חמד שחקן נפלא עבורנו מאז שהגיע ב-2015. הוא הבקיע מספר שערים קריטיים בצ'מפיונשיפ ובפרמייר-ליג", אמר המנג'ר כריס יוטון. "הוא שחקן מפתח עבורנו והיה שותף בכיר לעלייה לפרמייר-ליג והשנה עשה איתנו צעד קדימה בליגה הבכירה, אז אני מאושר עם חוזהו החדש והמוצדק".



חמד כאמור הגיע לברייטון ביוני 2015 מאלמריה הספרדית, בסך הכל רשם 97 הופעות עבור השחפים והבקיע 33 שערים. הוא כידוע החל את הקריירה במכבי חיפה, ממנה התקדם למאיורקה וסידר לעצמו מעמד של חלוץ מוביל בליגה הספרדית. בין השאר הוא גם שיחק כמושאל מהירוקים במכבי הרצליה, בני יהודה ומכבי אחי נצרת. בנבחרת ישראל הוא כבש 15 פעמים ב-29 הופעות, שב לאחרונה לסגל לאחר שיסיים לרצות עונש שניתן לו על ידי המאמן הלאומי לשעבר אלישע לוי עקב ראיון שהעניק.