פ.ס.ז' לחוצה? נחשפו השדרוגים החדשים בתנאיו של ניימאר

ניימאר
ניימאר | AFP

פסיכותרפיסט ופיוזתרפיסט אישיים, עזרה בקרן על שמו, אבטחה צמודה לו ולאביו ואולי אפילו כריסטיאנו רונאלדו. בקבוצה מוכנים לעשות הכל כדי להשאיר את הברזילאי בבירת צרפת

(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן תחזור הערב (שלישי, 18:00) מהפגרה כשתארח את נאנט המפתיעה של קלאודיו ראניירי, במסגרת המחזור ה-13 בליגה הצרפתית. בינתיים, כמו בכל העולם, גם בקבוצה מבירת צרפת קראו בשבועיים האחרונים את כל השמועות על כך שניימאר לא מרוצה בקבוצה ורוצה לעזוב לריאל מדריד.

לפי "ל'אקיפ", בפאריס מוכנים לעשות הכל כדי שהברזילאי ירגיש בבית, אחרי שאתמול השמועות קיבלו רוח גבית נוספת כשזינדין זידאן סירב לשלול אפשרות שבעתיד הבלנאקוס ירצו לרכוש את ניימאר. ב-ESPN דווח שאחת התוכניות של פ.ס.ז' להשאיר את ניימאר היא להביא את כריסטיאנו רונאלדו לעיר האורות בעונה הבאה, כדי שהברזילאי ירגיש שהקבוצה רוצה באמת לכבוש את הכדורגל האירופי ולזכות בליגת האלופות, דבר שיאפשר לו אולי לזכות ב"כדור הזהב" שנה הבאה.

עוד נכתב שבקבוצה הצרפתית שידרגו את התנאים שניתנו לו בעבר אפילו יותר, ושלמרות שבמועדון מודעים לכך שריאל מדריד יכולה לנסות בינואר או בקיץ הקרובים לרכוש אותו, פ.ס.ז' תעשה הכל, אבל הכל, כדי שניימאר יהיה מרוצה. חלק מהתוספות שקיבל הברזילאי מקבוצתו היו פסיכותרפיסט ופיוזתרפיסט שעובדים אך ורק איתו.


ניימאר. בפאריס רק רוצים לראות אותו מחייך (AFP)

בנוסף, הצמיד המועדון לניימאר ולאביו שמירה של 24 שעות ביממה, וגם על העובדים ששכר הברזילאי ומלווים אותו בפאריס לכל פינה. וזה עוד לא הכל. פאריס הבטיחה לשחקן היקר בהיסטוריה שתתמוך בכל פעילות שלו במסגרת "קרן ניימאר". מגן העבר מקסוול, שכיום חבר בהנהלת פ.ס.ז' והמנהל הספורטיבי הנריקה אונורוטה, ביקרו בברזיל השבוע כדי לעזור בפעילות הקרן. בתוך כך צוטט ניימאר בברזיל כשאמר: "אני רוצה לזכות בכל תואר אפשרי עם פאריס סן ז'רמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי