זידאן בטוח: ברצלונה לא תכבוש ותנצח עד לסיום העונה

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

המשבר של ריאל מדריד נמשך, אחרי 0:0 מול אתלטיקו בדרבי שפתח פער עשר נקודות מברצלונה בפסגה. זידאן הפתיע: "הדברים יכולים להשתנות במהירות". סימאונה הגן על גריזמן, שספג בוז בעקבות 'הסיכום בברצלונה'

(גודל טקסט)
זינדין זידאן יכול להכחיש כמה שהוא רוצה, אבל ברור שריאל מדריד שלו נמצאת במשבר אחרי שהיא מרוחקת כבר עשר נקודות מברצלונה. אומנם תיקו ב'וונדה מטרופליטינו' נחשב לתוצאה טובה, אך היכולת של אתלטיקו מדריד בדרבי אמש (שבת) הייתה טובה יותר משל אלופת אירופה. 'מארקה' המקומי סיכם: "פחות כדורגל, יותר חילוקי דעות", כאשר הכותרת טענה: "בדרבי ניצחה ברצלונה".


'אס' בחר בכותרת דומה: "זו הייתה מלחמה והמנצחת היא ברצלונה". בתקשורת המקומית ביקרו את קארים בנזמה, לא הופיע למשחק וכריסטיאנו רונאלדו שוב החמיץ ללא הפסקה כשהוא עדיין עם שער ליגה בודד העונה. בשנה שעברה ריאל, כבשה 2.78 שערים למשחק והעונה רק 1.83. התיקו 0:0 האחרון בין הקבוצות הייתה בעונת 2004/5 כשזידאן עדיין שיחק.  


הזעם הגדול אצל ריאל היה לעבר השופט פרננדס בורבלן, שאפשר לשחקנים של דייגו סימאונה לשחק בצורה אגרסיבית מדי. לוקאס הרננדס שבר את אפו של סרחיו ראמוס, שהוחלף במחצית כאשר גם המחליף שלו, נאצ'ו פרננדס, פונה לבית החולים בסיום הדרבי. איסקו, שספג בעיטה בגבו מגאבי, תקף את בורבלן במהלך הדרבי: "אתה גרוע, שופט גרוע". הכעס על השיפוט עשויה להוביל את ריאל לדרוש כי שיבוץ השופטים יתבצע בהגרלה, כך טענו בתקשורת הספרדית. 


#LaPortada 'El derbi lo ganó… el Barça' #LaLigapic.twitter.com/68I0Ck9jSt

— MARCA (@marca) November 18, 2017


היום העלה סרחיו ראמוס לעמוד האינסטגרם שלם תמונה שניות ספורות לאחר ששבר את אפו, כשהוא שותת דם, ולצדה כתב: אדמם עוד 1000 פעם בשביל החולצה הזאת. תודה לכולם על התמיכה, אחזור במהרה".


מלבד רשימת הפצועים והזעם על ההתאחדות, הצרה המשמעותית ביותר של זידאן היא הפער מברצלונה. העבר מוכיח כי אלופה מכהנת מעולם לא הצליחה למחוק פער של עשר נקודות. המאמן הבהיר בסיום: "ברצלונה לא תכבוש תמיד ולא תנצח את כל המשחקים עד לסיום העונה. יש עוד הרבה משחקים ובכדורגל הדברים משתנים במהירות. זה המסר שלי לאוהדים שלנו. היינו צריכים להבקיע, אבל חסרה לנו הסבלנות. הפעם שיחקנו טוב, לעומת המשחקים בג'ירונה ומול טוטנהאם. לא אגיב לגבי השיפוט". מרסלו העניק לזיזו תמיכה: "היינו במצבים גרועים מאלה בליגה והתאוששנו. ראמוס? גם הוא סבל הרבה יותר מזה. האף שלו נראה זוועה". קאסמירו שמר על אופטימיות: "אף אחד לא יערער אותנו. נילחם על הכול עד הסוף". 


Volvería a sangrar una y mil veces más por este escudo y esta camiseta.
Gracias a todos por el cariño y apoyo. En nada, de vuelta.
I would bleed a thousand times for this badge and this shirt.
Thanks for your support. I'll be back in no time.#HalaMadridpic.twitter.com/mCcNxoSfGV

— Sergio Ramos (@SergioRamos) November 19, 2017


באתלטיקו, אנטואן גריזמן ספג ביקורת קשה מצד האוהדים של אתלטיקו, ככל הנראה בעקבות הדיווחים אודות סיכום עקרוני שלו בברצלונה בעונה הבאה. הצרפתי הוחלף לקראת הסיום, אך צ'ולו בחר להגן עליו בסיום: "אותי לימדו שמי שנמצא במשפחה שלי, אני איתו עד המוות. לא אשנה את דעתי לגבי גריזמן, דברים שקורים בתוך המשפחה גם נסגרים בתוך המשפחה. יכולנו לנצח את הדרבי, אבל גם יכולנו להפסיד אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי