בספרד מאשימים את רונאלדו במשבר, יואכים לב בכוננות?

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הפער מברצלונה מוביל ללחץ גדול בריאל מדריד, שתחסר את ראמוס מול אפואל ניקוסיה. הפורטוגלי סופג ביקורת קשה, בגרמניה מאמינים שמאמן הנבחרת עשוי להחליף את זידאן. דיווח: אלכסיס סאנצ'ס הסכים להגיע בינואר

(גודל טקסט)
בריאל מדריד מתקשים להתאושש מהתיקו המאופס מול אתלטיקו מדריד, שהעניק לברצלונה פער עשר נקודות בפסגה הספרדית. היום (שני) מדווחים בתקשורת הספרדית כי שחקני אלופת אירופה לא היו כל כך מופתעים מתצוגת השיפוט של פרננדס בורבלן וחלק הצהירו בחדר ההלבשה: "ידענו שזה יקרה לנו איתו", ועדיין התצוגה של השופט הייתה נוראית כשהוא פספס את העבירה של לוקאס הרננדס על סרחיו ראמוס, אפשר לשחקנים של דייגו סימאונה לשחק בפראות והתעלם מפנדל לטובת הבלאנקוס.


לפי דיווחים באנגליה הבלאנקוס יפנו כבר בינואר לארסנל בניסיון לצרף את אלכסיס סאנצ'ס לשורותיהם. לפי הפרסומים, המובאים גם בכלי התקשורת במדריד, הבלאנקוס רוצים לנצל את העובדה שחוזהו של החלוץ הצ'יליאני בקבוצה הלונדונית יסתיים בקיץ הקרוב כדי להעבירו לשורותיהם תמורת 30 מיליון יורו. גם המאמן זינדין זידאן וגם השחקן עצמו כבר הביעו את הסכמתם למהלך, עכשיו נותר רק האישור של ארסן ונגר.




בזמן שראשי ריאל העבירו מסרים להתאחדות הספרדית ומנהלת הליגה לפיהם שימוש בטכנולוגיות הווידאו, 'AS' המקומי האשים את כריסטיאנו רונאלדו בפער של הבלאנקוס מהיריבה הגדולה. רק בתחילת הקדנציה שלו הפורטוגלי כבש רק ארבעה שערים ב-12 המשחקים הראשונים שלו כאשר העונה הוא הרשית רק פעם אחת מ-50 ניסיונות. האחוזים מצביעים על ירידה מ-21.13 אחוזי הצלחה בעונה הגרועה ביותר שלו במדי ריאל, לעומת 1.8 אחוזי הצלחה במצבי הבקעה העונה. אם הקצב הנוכחי יימשך, רונאלדו עשוי לסיים את העונה אם ארבעה שערים בלבד, בלתי נתפס. לגבי שורת ההחמצות, רונאלדו יזדקק ל-2640 ניסיונות כדי להבקיע 48 שערים, השאלה האם זה בכלל אפשרי?


אלכסיס סאנצ'ס. מוכן להגיע בינואר (AFP)
אלכסיס סאנצ'ס. מוכן להגיע בינואר (AFP)


בינתיים, רנה ראמוס התייחס למצבו של אחיו: "סרחיו ישוב חזק מתמיד. הוא לא יעבור ניתוח וישחק עם מסיכה". הבלם, שעל פי הדיווחים מירר בבכי במחצית בדרבי, לא יכלל בסגל ריאל לקראת אפועל ניקוסיה בליגת האלופות כמו גם גארת' בייל הפצוע.


ומה לגבי החיזוק של הבלאנקוס? אחרי הדיווחים אודות מכירה אפשרית של הוולשי, בריאל מאמינים כי יהיה ניתן לכולל את דויד דה חאה בעסקת המכירה של בייל למנצ'סטר יונייטד. בנוסף, זינדין זידאן סימן את הרננדס המושמץ כחיזוק הבא להגנה של הבלאנקוס. רק כדי לחדד, אחיו של הרננדס, תיאו, חצה את הקווים בקיץ כשעזב את אתלטיקו לטובת ריאל. גם מעמדו של זידאן לא מובטח כמו בעבר כאשר בגרמניה מאמינים כי פלורנטינו פרס יפנה ליואכים לב לגבי אימון הקבוצה בסיום הגביע העולמי ברוסיה. 

 

האשם המרכזי? רונאלדו ׁׁ(AFP) 


עוד בשורות הבלאנקוס, היום בית המשפט הודיע על דחיית הערעור של המועדון זכר למשחק הגביע מול קאדיס בדצמבר 2015, בו שותף דניס צ'רישב שסחב עונש השעיה עוד מתקופתו כמושאל בוויאריאל וגרם להרחקת הקבוצה מהמפעל. כעבור שנתיים פסק בית הדין הספרדי כי ריאל מדריד אשמה בשיתופו, גם אם לא עודכנה בכך על ידי ההתאחדות מכיוון שזוהי אחריותה לעקוב אחר מצב שחקניה. בנוסף יישא המועדון בהוצאות המשפט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי