באנגליה שוב מבקרים את מוריניו, זלאטן עשוי לפתוח מול ברייטון

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

"האוטובוס של ז'וזה עצר", "יונייטד הקשתה על עצמה את החיים", "הפורטוגלי בהלם": בממלכה עוקצים את השדים האדומים לאחר ה-1:0 לפ.צ באזל. החלוץ השבדי בתמונת ההרכב לשבת כדי לתת מנוחה ללוקאקו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד כנראה לא תאבד את המקום הראשון בשלב הבתים בליגת האלופות גם לאחר ההפסד אתמול (רביעי) 1:0 לפ.צ באזל, אבל המאמן ז'וזה מוריניו סופג ביקורות קשות על היכולת של הקבוצה דווקא כשהיה נדמה שהיא חוזרת לעניינים בזכות חזרתו מפציעה של פול פוגבה.

הפורטוגלי כמובן ניסה להמעיט בערכו של ההפסד, אבל "מירור" עקץ אותו בכותרת: "האוטובוס של ז'וזה עצר". "זה היה תסריט מוכר של פספוס שערים והיה מגיע ליונייטד לפחות נקודה, אבל היא הקשתה על עצמה את החיים במקום להיות רגועים כעת עם כרטיס העלייה ביד".

הבלם דיילי בלינד, שאיבד את מיכאל יאנג בשער, הודה: "איחרתי בהגבהה לשער וכשניסיתי להגיב כבר היה מאוחר מדי". אם צסק"א תפתיע באולד טראפורד ובאזל תנצח את בנפיקה החלשה ייווצר בית משולש שיכול להשאיר את השדים האדומים בחוץ. יונייטד יישרה קו עם הסטטיסטיקה המדהימה לפיה אף קבוצה אנגלית לא שמרה על רשת נקייה ב-14 משחקים בבאזל. בארבעת משחקי הבית האחרונים של פ.צ באזל מול קבוצות אנגליות היא ניצחה 0:1.

"מנצ'סטר איבנינג ניוז" כתב: "מוריניו היה בהלם מההפסד לבאזל לא בגלל שהוא חושש לעוף מליגת האלופות, אלא כיוון שהוא יודע שיש עוד עבודה לעשות והמשחק מול צסק"א מוסקבה יהיה לא נוח בין משחקים נגד ארסנל ומנצ'סטר סיטי. אם יונייטד הייתה מבטיחה את העלייה היא בוודאי הייתה משחקת עם שחקני הספסל נגד הקבוצה הרוסית".

זלאטן איברהימוביץ'. יתן מנוחה ללוקאקו (AFP)
זלאטן איברהימוביץ'. יתן מנוחה ללוקאקו (AFP)

יש גם חדשות טובות ליונייטד אחרי שלזאטן איברהימוביץ' שיחק פעמיים כמחליף הוא מוכן לפתוח בהרכב לראשונה מאז נפצע באפריל וקיימת אפשרות שיעלה ב-11 בשבת נגד ברייטון. עד כה מוריניו טען שהוא לא יכול לתת לרומלו לוקאקו לנוח בגלל שאין לו חלוץ אחר, אבל עכשיו שובו של השבדי ייתן לבלגי קצת אוויר לנשימה.

מי שהחמיא לבאזל היה הטניסאי רוג'ר פדרר שכתב: "אין לי מילים להביע את הרגע המדהים של המועדון הזה. ברכותי לקבוצה". מיכאל לאנג, שכבש את שער הניצחון, אמר: "חשבתי שאני משתגע בחגיגות". העיתון "בליק" השווייצרי כתב: "קבוצה ששווה 40 מיליון ליש"ט ניצחה קבוצה ששווי שחקניה 520 מיליון ליש"ט.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי