נשיא אופ"א הודה: המצב של מילאן מדאיג אותי

אלכסנדר צ'פרין
אלכסנדר צ'פרין | Gettyimages

בראיון באיטליה דיבר אלכסנדר צ'פרין על הרוסונרי, שעתידם הכלכלי לוט בערפל: "אנחנו עובדים על זה, אבל כרגע אני לא יכול להגיד כלום". בין השאר התייחס הנשיא גם לפאריס סן ז'רמן ונבחרת איטליה

(גודל טקסט)

אחרי שרק לאחרונה דווח שאופ"א עשויה להרחיק את מילאן מהמפעלים האירופיים, נשיא הארגון אלכסנדר צ'פרין התייחס היום (חמישי) בראיון ל"לה רפובליקה" למצבם של ה"רוסונרי" והודה שהוא מודאג. בין השאר דיבר הסלובני גם על נבחרת איטליה ופאריס סן ז'רמן.

"אנחנו עובדים על זה", התייחס צ'פרין בן ה-50 למצב של מילאן. "אני לא יכול להגיד על זה כלום. אני מודאג, אבל בוא נראה מה יהיה". כזכור, הרוסונרי הוציאו בקיץ האחרון 230 מיליון יורו על רכש. כעת, מצבה של הקבוצה האיטלקית לוט בערפל בעקבות חובות ואופ"א דורשת ממנה להוכיח שבאמת יש לה את התקציב הזה, ולא מהזרמת כספים של הבעלים הסיני.


ואם כבר ענייני פייר פליי פיננסי, נשיא אופ"א התייחס בנוסף לפאריס סן ז'רמן, שהייתה אחראית בקיץ האחרון לשתי ההעברות היקרות בהיסטוריה: "אני לא יכול לומר הרבה מאחר שהחקירה בעיצומה. ההחלטה תינתן לפני הקיץ, אבל פ.ס.ז' תוכל להוציא כסף בחופשיות בחורף".


"כרגע, איטליה נמצאת מאחורי המדינות המובילות באירופה" (Gettyimages)

צ'פרין התייחס גם לכשלון ההעפלה של איטליה למונדיאל הקרוב:"זאת טרגדיה עבור מדינה עם כל כך הרבה תשוקה לכדורגל. אבל גם נבחרת הולנד החמיצה את היורו. זאת הזדמנות לשנות את מה שלא עובד. איטליה נמצאת מאחורי המדינות הגדולות באירופה. בלי תשתית לא יצמח שום שחקן צעיר ושום כישרון. ברור שנדרשים מיזמים עם גורמים מקומיים להקמת מגרשים ומרכזי ספורט. כיום, איטליה לא מסוגלת לארח טורניר גדול בגלל תשתיות ברמה ירודה ואצטדיונים מיושנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי