ההתאחדות פתחה בחקירה: "דורשים הבהרות לגבי המהומה בדרבי של מנצ'סטר"

שחקני סיטי חוגגים
שחקני סיטי חוגגים | Gettyiamges

באנגליה פתחו בחקירה על תגרת הענק שהתרחשה בחדרי ההלבשה לאחר ה-1:2 של סיטי על יונייטד במהלכה מוריניו ספג בקבוק בראשו ועוזרו של פפ דימם בפניו. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הדרבי הגדול של מנצ'סטר בו ניצחה סיטי 1:2 את יונייטד הסתיים בצורה רעה מאוד עם מהומה ענקית בחדרי ההלבשה באולד טראפורד. שחקניו של פפ גווארדיולה חגגו את הניצחון הגדול והשמיעו מוזיקה רועשת שהרגיזה את המארחים וגרמה לתגרה ענקית בה היו מעורבים 20 שחקנים ואנשי צוות ובמהלכה נזרקו בקבוקי מים וחלב. גם מוריניו, שהחל את המהומה, ספג בקבוק בראשו. עוזרו של פפ גווארדיולה מיקל ארטטה שתתו דם מבקבוק שזרק עליו רומלו לוקאקו (לפי דיווחים בספרד). גם אנדר הררה נפגע בגבה.


לפי הדיווחים באנגליה כל הבלאגן החל כאשר מוריניו ולוקאקו ניגשו לחדר ההלבשה של סיטי וביקשו שיכבדו אותם וינמיכו את המוזיקה. המאמן הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד טען ששוער היריבה אדרסון לא מכבד את השדים האדומים. הברזילאי דווקא קיבל את הביקורת, אבל אז המהומה החלה. לפי עדי הראייה המשטרה נאלצה להיכנס לחדרי ההלבשה: "היה שם שיגעון מוחלט. אנשים לא האמינו למראה עיניהם. זה היה טירוף של כמה שניות שהיה יכול לצאת משליטה". ההתאחדות האנגלית פתחה בחקירה בעקבות האירוע ודרשה משתי הקבוצות הבהרות עד יום רביעי בעקבות האירועים הקשים. השופט מייקל אוליבר לא ראה את האירועים ולא ציין אותם בדו"ח השיפוט.



ההתאחדות האנגלית פתחה בחקירה בקשר לאירועי הדרבי אתמול. שתי המנצ'סטריות חייבים להסביר את מה שקרה עד יום רביעי. השופט מייקל אוליבר לא ראה מה שקרה ולא כתב את האירועים בדו"ח השיפוט שלו, אבל בתגרה היו מעורבים גם סדרנים מעבר לאנשי שתי הקבוצות וגם השוטרים שנכנסו למקום יוכלו להעיד.


העיתונים בממלכה הדגישו את העובדה שסיטי קרובה לאליפות. "מירור" כתב: "11 ו-גיהנום". "הסאן": "סיטי שמה יד אחת על גביע האליפות". "גארדיאן" ציטט את מוריניו: "התואר כמעט אבוד". העיתון "i sport" בכותרת: "סערת הפנדל. מוריניו כועס על ההפסד בדרבי". "דיילי סטאר" הראה את ניקלאס אוטמנדי מצדיע לאוהדים ביציע עם הכותרת: "הכל שלכם".


קווין דה בריינה דיבר לאחר מכן על החגיגות והניצחון ואמר: "אנחנו צריכים ליהנות מהניצחון הזה וביום רביעי להיות מוכנים למשחק נגד סוונזי. 11 נקודות זה פער גדול וגם אם נאבד נקודות עדיין יהיה לנו פער משמעותי".


 

MANCHESTER IS BLUE! #derbywinners #inSané #LS19 #MUNMCI @mancity @premierleague

A post shared by Leroy Sané (@leroysane19) on



פפ גווארדיולה שדיבר אחרי המשחק על כך שהוא מצליח לשחק את הכדורגל שלו מברצלונה בפרמיירליג אחרי שטענו נגדו בעונה שעברה שלא יוכל להצליח בשיטה הזאת באנגליה, גרם לחששות שווינסנט קומפאני יצטרך לפרוש מכדורגל או בכל אופן לעזוב את הקבוצה אחרי שהודה שהוא לא יכול יותר לסמוך על הבלם בגלל הפציעות שלו. "קומפאני פצוע ואנחנו צריכים לחכות ולראות. הוא תמיד כזה. לצערי אנחנו לא יכולים לסמוך עליו לטווח ארוך".


מהעבר השני, הפרשנים מתחו ביקורת על היכולת של חלוץ יונייטד רומלו לוקאקו. גארי נוויל כתב: "לוקאקו צריך יותר להאמין בעצמו. הוא מתקשה לא רק לכבוש אלא גם להיות במשחק".


MIRROR SPORT: Eleven and Hell #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/LxdugqDEp0

— Neil Henderson (@hendopolis) December 10, 2017



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי