עושים שוק: טיבו קורטואה מרגיש טוב בצ'לסי אבל רוצה לבחון את כל האפשרויות

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | Gettyimages

שוער צ'לסי דורש הבהרות על עתידו כד הקיץ, מילאן עשויה למכור את דונארומה במחיר כפול. וגם: בייל סיכם שיעזוב את ריאל, טוטנהאם תתחרה ביונייטד, באיירן זועמת על ה"בילד"

(גודל טקסט)
חלון העברות של חודש ינואר מתקרב בצעדי ענק, ואנחנו עושים לכם סדר בכל ההחתמות והשמועות החמות ברחבי הגלובוס.


שמועות
* האתר "דון באלון" טוען שברצלונה מתעניינת במיראלם פיאניץ' מיובנטוס, כאופציה במקום פיליפה קוטיניו שכנראה לא יגיע בינואר.

Transfer rumour: Barcelona 'turn attention to Miralem Pjanic'https://t.co/osYBoZPP67

— Barcelona Live (@barca90live) December 11, 2017

* מנגד, ב"טוטו ספורט" מפרסמים שהקטור ביירין בדרך ליובנטוס. המגן היה מבוקש בקיץ בברצלונה, אבל ארסנל לא הסכימה למכור אותו. באיטליה טוענים שיובנטוס תסכים לשלם עליו סכום גבוה כדי שהתותחנים יסכימו למכור את השחקן.


* טיבו קורטואה, שוער צ'לסי, רוצה החלטה עד הקיץ בעניין הארכת חוזהו בקבוצה, מפני ששני ילדיו מתגוררים בספרד עם חברתו לשעבר. הבלגי אמר ל"סקי ספורט": "אני מרגיש בצ'לסי טוב, אבל בעניין המשפחתי יש לי בעיות. אני לא רואה סיבה למה שלא אחתום בצ'לסי, אבל רוצה לבחון את כל האפשרויות".

Chelsea goalkeeper Thibaut Courtois wants an agreement over his future before the end of the season and will "consider all options" https://t.co/r2Cm4n3EhNpic.twitter.com/R8YNy6sFa0

— Sky Sports PL (@SkySportsPL) December 11, 2017

* העיתון "קוריירה דלו ספורט" פרסם שהטענה כאילו יש לשוער ג'יאנלואיג'י דונארומה סעיף שחרור בסך 50 מיליון יורו אם מילאן לא תעלה לליגת האלופות אינו נכון. על פי הדיווח אין לדונארומה כלל סעיף שחרור, אבל מצד שני הולכים ומתגברים הסימנים שיימכר כתוצאה מבעיות פייר-פליי (הרוסנרי קנו שחקנים ב-231 יורו ומכרו ב-32 בלבד) והצרות הכלכליות של המועדונים. מילאן כמובן תדרוש על היהלום בן ה-18 כ-100 מיליון יורו.


ג'אנלואיג'י דונארומה. יישאר או לא יישאר? (AFP)
ג'אנלואיג'י דונארומה. יישאר או לא יישאר? (AFP)


* סיפור ענק בגרמניה. "בילד" פרסם שבאיירן מינכן רוצה לצרף את שוער באייר לברקוזן ברנד לנו כבר בינואר בעקבות פציעתו המתמשכת של מנואל נוייר. הבווארים הוציאו הכחשה גורפת ואיימו להגיש תביעה נגד העיתון. "זו לא הפעם הראשונה שהם מפרסמים עלינו דברים כאלה", נאמר בהודעת המועדון.

  
* גארת' בייל ישב בסוף השבוע עם נשיא ריאל מדריד מלווה בסוכנו והשלושה סיכמו על כך שהכוכב הוולשי יעזוב את הברנבאו בקיץ, כך טוען דאריו גול. המיועדת המובילה כמעט הבטוחה לקלוט את החלוץ בן ה-28 היתה מנצ'סטר יונייטד והשאלה היתה האם הבלאנקוס יסכימו למכור אותו בפחות ממה שנקנה בקיץ 2013, 105 מיליון יורו. אלא שבתקשורת האנגלית מדווחים על כניסת סוס חדש למירוץ: טוטנהאם שמעוניינת להחזיר את הכוכב אליה הביתה. "בייל שחקן יוצא מהכלל וראינו את זה כששיחקנו מול ריאל", התבטא מאוריסיו פוצ'טינו מנג'ר התרנגולים בעניין, "לא אמנם איש קשרים אישיים עמו אבל בכדורגל אף פעם אי אפשר לדעת. 


* העיתון "מארקה" יצא הבוקר בכותרת ראשית לפיה עסקת קפה אריזבאלגה סגורה. שוער בילבאו יעבור בחלון ההעברות של ינואר, יחתום לשש שנים וירוויח 2.5 מיליון יורו לעונה. מכיוון שחוזהו באתלטיק מסתיים רק בקיץ הקרוב, הבלאנקוס יפעילו את סעיף השחרור שלו – 20 מיליון יורו – ועוד יוסיפו חמישה מיליון (סך הכל 25 מיליון) כמחווה של רצון טוב.

#LaPortada 'Kepa, regalo de Reyes' https://t.co/7nxS0PCvfN

— MARCA (@marca) 11 בדצמבר 2017


* לוק שואו מוכן לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בינואר הקרוב, אבל ידרוש פיצוי של 5 מיליון ליש"ט על התרת החוזה שלו המסתיים ב-2019. המגן מרוויח 170 אלף ליש"ט לשבוע ויודע שלא יוכל לקבל את הסכום בשום קבוצה אחרת. ניוקאסל מעוניינת, אבל מעמדה עדיין לא ברור (האם תימכר או תישאר בידיו של מייק אשלי והאם הבעלים הנוכחי מעוניין להזרים כסף).


*  יובנטוס מעוניינת בקרלוס סולר הפליימייקר של ולנסיה וכן במגן השמאלי של הקבוצה חוסה לואיס גאיה, כך טוען "טוטו ספורט".



סולר. ההצלחה שלו ולנסיה נזקפת הרבה לזכותו (Getty)


* ז'אן מישל סרי קשר ניס מוזכר במנצ'סטר סיטי, ליברפול ופאריס סן ז'רמן כמי אמור להגיע כבר בינואר. בקיץ נפלה ברגע האחרון העברתו של השחקן מחוף השנהב לברצלונה.


* בלם ספורטינג ליסבון טוביאס פיגרדולידס, שסעיף השחרור שלו עומד על 3.5 מיליון ליש"ט מבוקש בלידס מהצ'מפיונשיפ.


* המגן הימני של ריאל סוסיאדד אלברו אדריוזולה עשוי להיות הרכש הראשון של ריאל מדריד בקיץ 2018. כך מדווח העיתון "מארקה". המגן בן ה-21 צפוי להיות הצעיר הבא שהבלאנקוס ירכשו וגם אמור להיכלל בסגל ספרד למונדיאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי