מלחמות הגרסאות החלה: מדוע ניימאר המריא לברזיל

ניימאר
ניימאר | AFP

הכוכב נטש את המפגש של פאריס סן ז'רמן מול ליל וסיפר על 'בעיה משפחתית', אך חברו של אביו חשף את הסיפור האמיתי. בצרפת מאשימים: "ניימאר מבזה את אמרי והמועדון"

(גודל טקסט)
ניימאר ממשיך לחולל סערות בפאריס סן ז'רמן. אמש (שלישי) הכוכב שב מברזיל, לשם יצא בטענה כי הוא מעוניין לפשר בין בני משפחתו והנושא דורש התייחסות דחופה מצדו. היום מתברר, כך על פי התקשורת הצרפתית, כי 'הסיבה המשפחתית' של ניימאר כי יום הולדתו של אחד החברים הקרובים של אביו.


במקביל, קיימות גרסאות נוספות הטוענת כי ניימאר המריא לארץ הסמבה בגלל אחותו, כמו גם גרסה הגורסת כי הוא שב לברזיל בגלל מערכת היחסים עם בת זוגו. בינתיים, בצרפת מאשימים את הכוכב: "ניימאר מבזה את פאריס סן ז'רמן כמועדון ואת אונאי אמרי כבעל מקצוע".


כזכור, הברזילאי נטש את המשחק מול ליל, כשישב ביציע, במחזור האחרון בליגה הצרפתית כדי להגיע לשדה התעופה. תחילה היה נדמה כי מדובר בניסיון לפשר בין הוריו, הנמצאים בהליך גירושים מכוער, אולם הפרסום של אחד מחבריו הקרובים של אביו באינסטגרם עורר סערה. בפוסט נכתב: "תודה לך על הביקור, אתה אותו בחור שהיית בעבר ולכן כולם אוהבים אותך. זו הייתה מתנה יפה לראות אותך במסיבה שלי".



ועדיין, 'לאקיפ' המקומי פרסם כי רופא השיניים של ניימאר, פרסם הודעה גם כן באינסטגרם הפרטי שלו: "עוד שנה, והכול נשאר דומה", ועקץ: "לא להאמין שיש לו מיליון עוקבים באינסטגרם". בינתיים לא ברור האם הכוכב ייכלל בסגל של אמרי לקראת שטרסבורג בגביע הליגה הערב. 


 

Mais um aninho ai ! E tudo esta na santa paz ! e nossos 24 elementos andam por ai ! Pelo mundo ! Valeu mlke @neymarjr! Vamos com tudo ! ! Responsa ! #hardlevel #hardlevelfamily #welcometoreallife #ajuste.oclusal

A post shared by Dr|Rafael Puglisi| (@rafapuglisi) on

 

Obrigado pela visita, continua o mesmo menino, humildade em pessoa, por isso que você é amado. Obrigado @neymarjr , grande presente te receber em meu aniversário.

A post shared by Reinaldo Pitta (@reinaldopitta) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי