מסי שחקן העונה בספרד: יש משמעות רבה לניצחון בקלאסיקו

ליאו מסי ואנדרס אינייסטה
ליאו מסי ואנדרס אינייסטה | טוויטר

כוכב ברצלונה קיבל את התואר על שם אלפרדו די סטפנו" וגם את הפיצ'יצ'י בטקס יוקרתי של לה ליגה ומארקה: "יהיה יפה מאוד להיפרד מ-2017 עם ניצחון בברנבאו". אובלק שוער העונה ואינייסטה השחקן המצטיין של הנבחרת

(גודל טקסט)
"מארקה" ערך הערב (שני) את טקס הגאלה היוקרתי בו חולקו פרסים לשחקנים המצטיינים בעונת 2016/17 בליגה הספרדית. ליאו מסי קיבל את תואר "פיצ'יצ'י" המוענק למלך השערים לאחר שכבש 37 שערים ב-34 משחקים וגם קיבל את התואר על שם "אלפרדו די סטפנו" כשנבחר לשחקן המצטיין של העונה. זאת הזכייה החמישית של מסי בשחקן העונה ורביעית בפיצ'יצ'י.


"אנחנו רוצים לנצח בקלאסיקו כי יש לכך משמעות רבה. אם ננצח גם נצבור פער משמעותי על ריאל מדריד וגם זה יהיה דבר יפה מאוד להיפרד מ-2017 עם ניצחון בברנבאו", אמר מסי לאחר קבלת הפרסים.




על המונדיאל הוסיף כוכב ברצלונה: "זה יהיה יפה מאוד אם בגמר ישחקו ספרד נגד ארגנטינה. אני לא אומר שחלמתי על זה, אבל זה יהיה משחק מדהים. אני מקווה לשחק שוב בגמר ולפגוש שם את ספרד. בהתחלה כמובן נצטרך לעלות מהבית המוקדם שהוא לא קל בכלל".


אנדרס אינייסטה זכה בתואר "השחקן המצטיין של נבחרת ספרד" בשנה האחרונה ואמר לגבי הקלאסיקו: "זה יהיה צעד גדול קדימה אם ננצח שם, אבל גם אם ננצח שם לא נוכל לומר שזכינו באליפות. אף קבוצה לא זוכה בתואר כבר בדצמבר. אנחנו מקווים להפגין שם משחק גדול. הפער יגדל ל-14 נקודות, אבל יש עוד הרבה משחקים בליגה".


Así ha recibido #Messi el premio como Pichichi de la pasada @LaLiga
pic.twitter.com/bAZmkyE4V8

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) December 18, 2017


שוער אתלטיקו מדריד יאן אובלק זכה בתואר ה"זמורה" המוענק לשוער הטוב ביותר של העונה: "אני מקווה שניאבק עד הרגע האחרון על האליפות. "זה תואר קבוצתי, זה לא שייך רק לי. אני צריך להודות לחברים שלי. אנחנו צריכים לצעוד משחק אחרי משחק עד סיום העונה ולהילחם. לפני חודש היינו במצב גרוע יותר מעכשיו. אני יכול רק להודות לאוהדי אתלטי על האהבה שהרעיפו עבורי".


Leo #Messi & @andresiniesta8
Pichichi @LaLiga 16/17 i MVP de la selección española
Celebralo con un ❤️ pic.twitter.com/EkbknWFL7O

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) December 18, 2017


¡Jan Oblak ha recibido el trofeo Zamora en los #PremiosMARCA2017! pic.twitter.com/ykEF2Pasd4

— LaLiga (@LaLiga) December 18, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי