"ליאור רפאלוב הפך לאגדה בברוז', רוצים לסייע לו בינואר"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | אתר רשמי

במועדונו של הקשר לא מתכחשים לאפשרות שהוא יסיים את דרכו בינואר ומסתמן שיאפשרו לו לעזוב ללא תמורה כמחווה על שנותיו הטובות: "לא שכחנו את מה שהוא נתן לנו". וגם: הסקר שהוכיח שהאוהדים עדיין בעדו

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

עתידו של ליאור רפאלוב מעסיק רבות גם את התקשורת הבלגית. על מועמדותו למכבי תל אביב ולמכבי חיפה הם פרסמו לא אחת, אתמול אף נכתב על האפשרות שיישאר במדינה ויעזוב את קלאב ברוז' לאחר קרוב לשבע שנים לטובת אנטוורפן, אבל היום הגיעה תפנית די גדולה.

העיתון הבלגי HLN פרסם שהנהלת קלאב ברוז' החליטה שכשאות לתודה לקשר הישראלי על כל השנים וההישגים, הוא יזכה לשחרור ללא תמורה מהמועדון במידה שירצה לעזוב – אחרת יזכה לשמור על מקומו בסגל. "הוא מוזמן להישאר, אבל הוא יודע שאין לו מקום כרגע בהרכב", נכתב בעיתון שאף ציין כי מכבי תל אביב תנסה לרכוש אותו בינואר והוסיף שהחלטה שכזו תהיה טובה לשלושת הצדדים.

חבר הנהלת קלאב ברוז', וינסנט מאנה, אמר: "אנחנו רוצים לתת לרפאלוב פיתרון טוב בינואר מכיוון שלא שכחנו את כל מה שתרם לקבוצה. הוא כבר הפך לאחת האגדות של המועדון".

כידוע, בקיץ האחרון במועדון עדיין דרשו עבור רפאלוב כשני מיליון יורו לאחר שקיבלו הצעות ממכבי חיפה וממכבי תל אביב. במשאל שערך האתר הבלגי "ווטבול 24" הצביעו 79 אחוז מאוהדי הקבוצה שהם רוצים לראות את רפאלוב נשאר בקבוצה. רק 21 אחוז סבורים שאין לו כבר מה לחפש מועדון.


הנהלת ברוז' לא שכחה את הישגי המועדון בימי השיא של הקשר (אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי