אלכסיס סאנצ'ס מתקרב למנצ'סטר סיטי, ונגר רותח מזעם

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyiamges

מכת הפציעות של האלופה עשויה להוביל למעבר של החלוץ תמורת 60 מיליון ליש"ט, מאמן ארסנל זעם: "לא מבין למה אני צריך לדבר על הנושא הזה 155 פעמים?". דה בריינה וז'סוס ייבדקו היום, לא ברור מתי סילבה ישוב

(גודל טקסט)
האם מנצ'סטר סיטי בדרך לחיזוק מרשים כבר בחלון ההעברות של ינואר? על פי פפ גווארדיולה, האפשרות קיימת. אתמול (ראשון), אחרי ה-0:0 מול קריסטל פאלאס מאמן המוליכה לא הכחיש אפשרות לפיה אלכסיס סאנצ'ס יצטרף לסגל שלו, בעיקר אחרי הפציעות הקשות של גבריאל ז'סוס וקווין דה בריינה.


"אני חושב שהוא יישאר בארסנל עד סוף העונה", הסביר פפ, אך על פי התקשורת הבריטית מדובר בטקטיקות של משא ומתן לקראת ההצעה של סיטי בסך 60 מיליון ליש"ט לתותחנים. מי שפחות אהב את השיחות אודות מעבר אפשרי של הצ'יליאני לסיטי, הוא ארסן ונגר. המאמן הצרפתי רתח מזעם אחרי ה-1:1 המאכזב מול ווסט ברומיץ', והבהיר לעיתונאים: "אני לא מבין למה אני צריך לדבר 155 פעמים על אותו נושא. אני כאן כדי לדבר על המשחק ולא על אלכסיס". 



בחזרה לסיטי, ז'סוס הודה על התמיכה בו מאוהדי סיטי ובמולדתו. החלוץ יערוך היום בדיקות מקיפות, שייקבעו כמה זמן הוא ייעדר. עדיין לא ברור האם הברזילאי ישוב במרץ הקרוב, כפי שקיווה גווארדיולה. אם אכן התסריט של המאמן יתגשם, הוא גם יעמוד לרשות הסלסאו בצמד המשחקים שלהם מול רוסיה (22 במרץ) וגרמניה (27 במרץ). גם דה בריינה ייבדק היום, אך במולדתו בחרו להאשים את האנגלים בניסיון לפגוע בשחקנים שלהם לקראת המפגש בין השתיים בגביע העולמי.


בחזרה לגווארדיולה, שבחר לתקוף את ג'ון מוס בעקבות השיפוט בסלהרסט פארק: "השופטים באנגליה צריכים להגן יותר על השחקנים ואני לא מדבר על שחקני סיטי. אני יודע שבליגה האנגלית מרשים הרבה יותר מגע, ואני מעריך את הפיזיות של הליגה. בגלל מקרים כאלה קבוצות מאבדות את השחקנים שלהם. כל הזמן מדברים הצלילות באנגליה, אבל התיקולים האלה גרועים הרבה יותר. התיקול שפגע בקווין מדבר בעד עצמו". לגבי מצבו של דויד סילבה הפגוע: "כשהוא יהיה מוכן, הוא יחזור. החיים הפרטים שלו חשובים יותר מכל דבר אחר". 



 

DAILY MAIL SPORT – Pep: Protect us #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/hGyZL9y0nh

— Helen Miller (@MsHelicat) December 31, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי