"עסקת המיליונים": ברצלונה בטירוף מהחתמת קוטיניו

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | טוויטר

ההצעה ששכנעה את ליברפול, החולצות שנחטפות, הבונוסים המיוחדים, המבצע החשאי בשדה התעופה, הקשר לניימאר, הבכורה הצפויה (חמישי, 21:30, ספורט1) וניסיון הגניבה של ריאל מדריד שנבלם ברגע האחרון. מאחורי הקלעים

(גודל טקסט)
טירוף בברצלונה לאחר השלמת עסקת הענק במסגרתה עבר אמש (שבת) פיליפה קוטיניו מליברפול תמורת 160 מיליון יורו – 120 דמי העברה, 30 בונוסים ועוד 10 שהשחקן עצמו ויתר עליהם כדי להגדיל את ההצעה של בארסה. אחד מסעיפי הבונוס מדבר על זכייה ב"כדור הזהב".


הכוכב הברזילאי לא יגיע לצפות במשחק מול לבאנטה ויישאר בבית המלון עד השלמת כל הבדיקות הרפואיות והוא צפוי להיות מוצג מחר באירוע נוצץ בקאמפ נואו. מדובר בהעברה הכי גבוהה שהייתה אי פעם בליגה הספרדית והשנייה בגובהה בעולם, רק אחרי ניימאר. בקטלוניה ציינו ששחקנה של פאריס סן ז'רמן הוא זה שארג בזמנו את העסקה והפציר בראשי המועדון לצרף את חברו.




למרות שעדיין אין לו מספר רשמי, חולצות של קוטיניו כבר נמכרות בחנויות של המועדון תמורת 100 יורו ועוד 16 כדי לרשום את שמו של שחקן הרכש. "ספורט" מדווח שההתקדמות הגדולה הייתה ביום שישי כשליברפול הסכימה להצעה 120+40. השחקן נחת אמש בברצלונה יחד עם משפחתו במטוס פרטי והקבוצה הסתירה את הנחיתה, כך שכלי התקשורת פספסו אותה. רק לואיס סוארס ונציגי המועדון חיכו לשחקן. המשפחה והחברים יצאו בדלת הראשית, בעוד שהברזילאי הוברח בדלת אחורית. המטרה היא למנוע הדלפה של תמונה עד שהמועדון יוציא תמונה רשמית עם החולצה של הקבוצה.


️ ‍♂️ "SIGNED" #fcblive#OláCoutinhopic.twitter.com/1trBQ8zDOX

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) January 7, 2018


הבכורה של השחקן המוכשר עשויה להיות כבר ביום חמישי (21:30, ספורט1) במשחק הגומלין בגביע המולך מול סלטה ויגו אחרי ה-1:1 בבלאידוס במפגש הראשון. כזכור, הקוסם הברזילאי לא יוכל לשחק העונה עם בליגת האלופות לאחר שנטל חלק עם קבוצתו הקודמת בשלב הבתים.


קוטיניו לא יהיה היום באיצטדיון למשחק נגד לבאנטה כפי שפורסם, אבל הסיבה היא שהוא לא רוצה שתשומת הלב תוסב, והוא יצפה במשחק מחדרו בבית המלון. ברצלונה פרסמה לוח זמנים מפורט שיעבור על קוטיניו, והיום הוא עובר בדיקות רפואיות. מחר הוא אמור להגיע לקאמפ נואו ב-13:00 שעון ישראל. יחתום על חוזה עד 2023 ב-13:30 ולאחר מכן יצטלם עם נשיא ברצלונה ג'וזף ברתומאו וסגן הנשיא ג'ורדי מסטרה בערך ב-14:00. בין השעות 14:30 עד 14:45 יוצג בקאמפ נואו על כר הדשא. הוא ישוחח עם האוהדים מכר הדשא. לאחר מכן מסיבת עיתונאים שתסתיים ב-15:30.



אגב, לטענת "מונדו דפורטיבו" ריאל מדריד הציעה בימים האחרונים לא פחות מ-200 מיליון יורו כדי לגנוב ברגע האחרון את קוטיניו, אבל השחקן דחה את ההצעה וליברפול נשארה לויאלית כלפיו כשהסכימה לוותר על סכום כסף משמעותי.


18 year old Peruvian Alonso Gonzalez Mora paid 116 euros to have a customized Barça shirt from Barça's official store with no number (100 euros for the shirt, 16 euros to personalize it) #fcblive#OláCoutinho [globo] pic.twitter.com/VvPmyQLipp

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) January 7, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי