מרסלו: אנחנו באחד המצבים הכי גרועים שהיינו בהם

כריסטיאנו רונאלדו עם מרסלו וטוני קרוס
כריסטיאנו רונאלדו עם מרסלו וטוני קרוס | Gettyiamges

מגן ריאל מדריד התייחס למשבר בו נמצאת הקבוצה אחרי ה-2:2 עם סלטה ויגו, והתייחס לביקורות: "כשאני עושה דברים טובים, אני לא רץ לדבר על זה". זידאן: "שיחקנו רק 45 דקות מתוך 90"

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)
ריאל מדריד בצרות אחרי התיקו 2:2 בבלאידוס נגד סלטה ויגו. ברצלונה מקדימה אותם כבר ב-16 נקודות, ולמרות משחק חסר, ואפשר לדבר על משבר ענק אצל אלופת ספרד. זינדין זידאן עדיין נשאר בתפקידו בגלל שזכה בשמונה תארים מאז מונה לתפקיד ובגלל החיבה של פלורנטינו פרס אליו, אבל "מארקה" שתפס את זיזו עם פרצוף מדוכא כתב: "כשאתה בפער של 16 נקודות מברצלונה, אין יותר חיוכים".


 

העיתון "אל פאיס" כתב: "ריאל מדריד עברה מגרוע לקטסטרופה". אחד הפרשנים המוכרים בספרד, מאנולו לאמה, מ"רדיו קופה" סיכם: "ריאל מדריד מתה במחצית השנייה". "אס": "גארת' בייל אחד לא מספיק". אשרף חכימי, מרסלו, לוקה מודריץ' וכריסטיאנו רונאלדו אפילו לא קיבלו ציון בעיתון בגלל חולשתם. רק בייל והשוער קיילור נבאס עם שלושה כוכבים היו קרן האור היחידה. העיתון גם כתב: "ריאל מדריד לא שייכת יותר לליגה הזאת". 


 


ב"מארקה", שהכותרת הראשית שלו הייתה "16 הפרש והסיבוב הראשון אפילו לא הסתיים", נכתב שצריך לעשות תחקיר על איך ריאל מדריד שהרשימה וזכתה בחמישה תארים ב-2017, הפכה לקבוצה שלא מפסיקה לאבד נקודות בליגה. היא רחוקה 7 נקודות מאתלטיקו מדריד ו-5 מוולנסיה והמשחק החסר יביא לא רק עוד שלוש נקודות. עוד כתב העיתון במאמר מערכת עוקצני: "קאסמירו אמר אחרי המשחק שריאל מדריד אף פעם לא נכנעת, אבל התוצאות אומרות אחרת והגיע הזמן לקבלת החלטות קשות כל עוד חלון ההעברות פתוח". 


 

#LaPortada 'A 16 del Barça […Y aún no ha acabado la primera vuelta]' pic.twitter.com/Gn1wN5B6YV

— MARCA (@marca) January 7, 2018

השחקן שספג את הביקורת הכי גדולה היה מרסלו, ששגיאה שלו הביאה לשיוויון אחרי שמוקדם יותר גרם לפנדל, שנהדף על ידי נבאס. "ריאל מדריד לא יכולה להרשות לעצמה לשחק ככה. אם יש שחקנים שצריכים לשלם את המחיר, שישלמו", נכתב. 


 

זידאן, שיודע שהוא צריך לשנות מסלול, ניסה להרגיע: "אין טעם לדבר על הליגה. צריך להתייחס לכל משחק לחוד ולחזור לעבוד קשה. לא שיחקנו במחצית השנייה. בכדורגל צריכים לשחק 90 דקות ועשינו את זה רק ב-45 הדקות הראשונות. צריך לנתח את המשחק שלנו לעומק כי אנחנו עושים הרבה טעויות. אני אחראי על המצב וצריך למצוא את הסיבה למה אנחנו לא משחקים 90 דקות טובות. אנחנו צריכים להגיע למצב שנשחק טוב משחק שלם במשך כמה משחקים רצופים. זאת לא בעיה פיזית, אלא פשוט סדרה של טעויות".




זידאן. יודע שמחצית אחת טובה לא מספיקה (Gettyimages)


בנוסף, זידאן הכחיש שפלורנטינו פרס ירד לחדר ההלבשה לצעוק על השחקנים: "הוא הגיע לעודד ולא יותר". בנוסף, המאמן הצרפתי המשיך להתעקש שאין צורך בחיזוק בחלון ההעברות: "כרגע אני לא צריך אף אחד, אבל יש זמן עד ל-31 בינואר. נחכה ונראה".


 

מרסלו, שרק לפני מספר חודשים נחשב למגן השמאלי הטוב בעולם, רחוק מכושרו הטוב, אבל טען: "אנחנו עושים את המקסימום. אנחנו עצובים ומנסים לצאת מהמהומה, אבל אנחנו לא יכולים לעשות יותר טוב. אנחנו באחד המצבים הכי גרועים שהיינו בו. צריך לעבוד ולהילחם כדי לנצח במשחק הבא. ככל שאתה מסיים בתיקו או מפסיד, הלחץ גובר. הטעות שלי? אני טועה לפעמים, אבל כשאני עושה דברים טובים, אני לא רץ לדבר עליהם".



שחקן נוסף שספג ביקורת קשה על יכולתו הוא כריסטיאנו רונאלדו. "מארקה" כתב על התמונה הקבוצתית לפני המשחק: "אין סימן לכדור הזהב". זה היה אחד המשחקים הכי חלשים העונה של הפורטוגלי, שכבש עד כה רק ארבעה שערים ב-13 משחקי ליגה. גארת' בייל לעומתו, היה המצטיין עם צמד.



מרסלו. ספג ביקורת קשות (AFP)


העיתון גם הזכיר שריאל מדריד צריכה לשחק נגד פאריס סן ז'רמן וביכולת הזאת אין לה סיכוי מול הקבוצה מבירת צרפת, שהביסה אתמול את ראן 1:6 בגביע הצרפתי. הפרשן הספרדי גיים בלאגה אמר ל"סקיי": "לכולם בריאל מדריד ברור שכרים בנזמה צריך להיות מוחלף בקיץ הבא. הם יחפשו שוער גדול כמו טיבו קורטואה וינסו להחתים את אדן הזאר. BBC לא יהיה קיים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי