קוטיניו: לא הייתי עובר לאף קבוצה אחרת חוץ מברצלונה

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | ברצלונה, רשמי

רגע לפני שיוצג כשחקן הקבוצה הרכש הנוצץ של בארסה התייחס להגעה לקבוצתו החדשה: "חלום לשחק עם מסי, אינייסטה וסוארס". ואלוורדה: "מאמין שיבקיע עבורנו הרבה שערים"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד מתרסקת, אך ברצלונה כולה חיוכים אחרי שהניצחון 0:3 אתמול (ראשון) על לבאנטה 0:3 הביא לה יתרון 16 על האלופה הנוכחית, כשבנוסף היום יוצג פיליפה קוטיניו בקאמפ נואו כשחקן החדש של הבלאוגרנה אחרי שיחתום על החוזה. ליאו מסי שכבש במשחקו ה-400 ב"לה ליגה", השווה את שיאו של גרד מולר עם 365 שערים כשחקן של קבוצה באחת מחמש הליגות הגדולות באירופה. הארגנטינאי זכה למצטיין עם ציון 8 ב"ספורט", שגם עקץ את היריבה: "אדיוס ריאל מדריד".


פיליפה קוטיניו, שהוצג לכמה דקות אתמול עם החולצה החדשה, אמר: "זה חלום שלי לשחק עם מסי, אינייסטה, לואיס סוארס, פיקה ובוסקטס. ללמוד מהם ולנצח יחד איתם משחקים. החלום לזכות בתארים ולהפוך את האוהדים למאושרים". הברזילאי יוצג היום (13:30 שעון ישראל) על הדשא בקאמפ נואו ולאחר מכן יקיים מסיבת עיתונאים.



הרכש הנוצץ אמר ל"דיילי מייל: "לא הייתי עוזב את ליברפול לשום קבוצה אחרת בעולם, אבל ברצלונה היא קבוצה שקסמה לי. מספר החולצה שאני רוצה? 10 שייך למסי ואני לא אקח ממנו אותה לעולם, הוא השחקן הכי טוב בעולם. אני אקח את החולצה שיתנו לי". חברו לליברפול ולנבחרת ברזיל לוקאס לייבה סימס לו: "אם לא תשחק בליגת האלופות זה דווקא טוב עבורך, כי תגיע לא עייף למונדיאל. תראה את הדברים מהצד החיובי".

️ ️1⃣6⃣ "It's a dream"// Madrid are 16 points behind Barça #fcblivepic.twitter.com/KAATyXU4B4

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) January 8, 2018


קוטיניו התייחס גם לליברפול: "אני לא אשכח אותם. אני רוצה שיזכו בתארים ומקווה לראות את זה קורה. ההחתמה של וירג'יל ואן דייק מצויינת עבורם ומוחמד סלאח בכושר נפלא. יש הרבה אנשים בליברפול שאני חייב להם תודה על מה שעשו עבורי והפכו אותי לשחקן טוב. לא ישנתי הרבה בזמן האחרון".


שחקן העבר של בארסה, מיכאל לאודרופ, כתב ב"מונדו דפורטיבו" על רכישת קוטיניו: "ברצלונה מחפשת את הדור שיחליף את ליאו מסי. אם אתה לא יכול למצוא שחקן כמוהו, אתה חייב לרכוש 5-6 שחקנים טובים ואחד מהם הוא קוטיניו שיתרום לה הרבה שערים. בשנים האחרונות ברסה איבדה כמה שחקנים חשובים כמו ניימאר, צ'אבי ופויול. היום היא מנסה לרכוש את הטובים ביותר בעולם. המחיר של קוטיניו? יהיה עליו לחץ גדול בגלל הציפיות ממנו".


גם לואיס סוארס התייחס לאיחוד מחדש עם הברזילאי, איתו שיתף פעולה בליברפול: "כחבר טוב שלו, אני מאושר שהוא הגיע לברצלונה. אני בטוח שיתרום המון לקבוצה. אף אחד לא יודע ממש כמה הוא איכותי. הוא בצמרת העולמית כבר כמה שנים". איבן ראקיטיץ' התייחס דווקא למחיר של קוטיניו: "כל שחקן טוב רצוי בברצלונה. עשו עבודה יפה כשהביאו אותו למרות שעלה קצת מעבר למצופה. כולנו מכירים אותו ונהנה ממנו. אנחנו נכנסים לחלק הכי קשה של העונה".



סוארס. Nתאחד עם חברו מליברפול (AFP)


עוסמאן דמבלה, שלא גילה יכולת טובה במיוחד במשחקו הראשון בליגה אחרי הפציעה, אמר: "יש לי הרבה עבודה לעשות כדי להדביק את הפער מהקבוצה. התקופה בה הייתי פצוע הייתה קשה בגלל שהייתי צריך לעבוד בצורה מסודרת ולא להתייאש. ברור שקשה להיות שחקן הרכב בקבוצה הזאת, אבל אני אוהב את הפילוספיה שלה. למדתי עליה בשלושת החודשים בהם הייתי פצוע".


המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר על קוטיניו: "הוא יכול לתת לנו הרבה דברים. הוא כובש ומבשל שערים, שחקן מאוד מגוון ואני מאמין שיבקיע עבורנו הרבה שערים. דמבלה? הוא צריך להיכנס חזרה לקצב המשחק". בנוסף התייחס המאמן לפאוליניו שכבש כבר שבעה שערים העונה: "כשיש כדור חופשי או ריבאונד, הוא תמיד נמצא שם".


ב"מארקה" הפנו שאלה דווקא לעבר מאמן הנבחרת, ז'ולן לופטגי, על כך שסרג'י רוברטו שהיה מצוין ובישל שער, עדיין לא משחק בקביעות בנבחרת. העיתון המדרידאי אף סיפק נתון מעניין לפיו ג'ורדי אלבה ומסי הם צמד מושלם העונה. אלבה בישל שישה שערים העונה חמישה מהם למסי ובסך הכל בכל הקריירה השניים היו מעורבים ביחד ב-15 שערים.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי