'מארקה': "ריאל תשקיע 400 מיליון יורו כדי לצרף את ניימאר"

ניימאר
ניימאר | AFP

פרס סימן את השחקן היקר בעולם כגלקטיקו הבא ובתקשורת המקומית הסבירו: "ריאל זקוקה לכוכב על וניימאר הוא כזה". בפ.ס.ז' מוכנים לדון בעסקה לקראת קיץ 2019 ולכלול בה את רונאלדו. היירו תמך בזידאן והשחקנים

(גודל טקסט)
הלחץ בריאל מדריד גובר, ובתקשורת הספרדית דווחו היום (שישי) על התוכנית של פלורנטינו פרס לבצע מהפכה נוספת בסגל. על פי הדיווח של 'מארקה' הבוקר עולה כי אלופת אירופה מוכנה להשקיע 400 מיליון יורו כדי לצרף את ניימאר. "הזכייה בחמישה תארים ב-2017 נתנה לקבוצה מעט שקט, אבל הוא שקרי ומסוכן. יש לריאל סגל מבוגר ועייף, שזקוק למנהיג חדש. פרס נואש לכוכב כמו ניימאר, כדי להצעיד את המועדון לעבר העתיד", טענו ב'מארקה'.


עוד נכתב כי: "ההנהלה ממשיכה לעשות צעדים נכונים ומצרפת שחקנים צעירים, אבל היא זקוקה לכוכב על. הכול מתנקז לניימאר, הוא האיש שיכול לשנות את התמונה". במקביל, בספרד בטוחים כי כל הדיווחים אודות מאורו איקרדי, הארי קיין, אדן הזאר וטימו ורנר – לא מסוגלים להשפיע על הבלאנקוס כמו הגעה אפשרית של ניימאר.


  •  


בריאל לא יפעלו בצורה לא חוקית מול פאריס סן ז'רמן, שמצדה סימנה את כריסטיאנו רונאלדו כיורש אפשרי לשחקן היקר בעולם. על פי דיווחים נוספים, ריאל תפנה לניימאר ב-2019 אחרי שהבינה מראשי המועדון מעיר האורות כי יהיה ניתן לשוחח על עסקה ב-2019, במהלך טקס 'דה בסט' האחרון בלונדון בדרך אולי לטרייד מטורף.


#LaPortada Con Neymar en la cabeza pic.twitter.com/IwvJ3BOwpV

— MARCA (@marca) January 11, 2018

רונאלדו הברזילאי בחר להתייחס לסוגיית ניימאר: "אני עזבתי את ברצלונה לטובת אינטר, והתקדמתי לליגה איכותית כמו הליגה האיטלקית. ניימאר בחר בליגה חלשה כמו זו שמשוחקת בצרפת. יהיה לו קשה להישאר שם". מי שאכזב את ראשי ריאל הוא הזאר, שהודיע כי יאריך את חוזהו בצ'לסי בצוותא עם עוד מטרה של פרס: טיבו קורטואה.


בתוך כך, אחרי הארכת החוזה של זינדין זידאן עד 2020, המאמן גם קיבל תמיכה. פרננדו היירו דרש: "חשוב שבריאל ישמרו על היגיון בריא. הסגל הזה זכה בשמונה תארים יחד עם המאמן, הגיע הזמן להירגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי