0:5 לברצלונה על ריאל בטיס, צמדים למסי ולואיס סוארס

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | AFP

מוליכת הטבלה המשיכה ביכולת הנהדרת והביסה את הבטיקוס, כשבנוסף לארגנטינאי והאורוגוואי, ראקיטיץ' התכבד בשער בכורה בליגה העונה. ורמאלן נפצע. ריאל מדריד הביסה 1:7 את לה קורוניה, צמדים לבייל רונאלדו ונאצ'ו

(גודל טקסט)
המחזור ה-20 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. כשבמוקד ריאל מדריד הביסה בבית 1:7 את דפורטיבו לה קורוניה, במשחק בו כריסטיאנו רונאלדו שבר את הבצורת עם צמד. לאחר מכן, ברצלונה הגדילה את הפער מהמקום השני עם 0:5 גדול בחוץ על ריאל בטיס. מוקדם יותר, אלאבס ולגאנס נפרדו ב-2:2 משוגע וסלטה ויגו גברה 1:2 על ריאל סוסיאדד.


ריאל בטיס – ברצלונה 5:0
המוליכה שנעצרה אחרי 1:0 אצל אספניול ברבע גמר גביע המלך, התאוששה בגדול באצטדיון "בניטו ויאמרין". בארסה אמנם איבדה נקודות אצל בטיס בעונה שעברה, אך העונה זה לא הפריע לה והיא כבר 10 נקודות מאתלטיקו מדריד שבמקום השני. בטיס לעומתה, ירדה למקום ה-11 בליגה.



הבלאוגרנה לא הצליחו למצוא את הרשת לאורך המחצית הראשונה, אך איבדו בסופה את תומאס ורמאלן שנפצע והוחלף בסמואל אומטיטי בדקה ה-43. בדקה ה-59 הגיע ה-0:1 כשלואיס סוארס שלח כדור עומק לאיבן ראקיטיץ', שבאחד על אחד מול אנטוניו אדאן לא התקשה לכבוש את שער הליגה הראשון שלו העונה. השער כנראה שבר את המארחת וחמש דקות לאחר מכן סרג'יו בוסקטס היה זה ששלח כדור עומק, הפעם לליאו מסי שהופקר בהגנה, ולא התקשה להכפיל ל-0:2.



ראקיטיץ'. פרץ את הסכר (Gettyimages)


 בדקה ה-69 ראקיטיץ' היה זה שבישל לאורוגוואי, שהפך את זה ל-0:3, ובדקה ה-80 מסי השלים צמד אחרי שעבר שחקני הגנה ירוקים-לבנים במבצע אישי וכבש את הרביעי לרשתו של אדאן. הכוכב הארגנטינאי לא עצר, ובדקה ה-89 יצא למבצע אישי נוסף בו התגבר בקלות על הגנת המארחת והשאיר כדור לסוארס, שהשלים צמד משלו.


⚽⚽ Con este doblete, @LuisSuarez9 alcanza los 100 goles en @LaLiga en sólo 114 partidos ¡Felicidades, Luis! #ForçaBarçapic.twitter.com/IGyMu9kXc9

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) January 21, 2018

ריאל מדריד – דפורטיבו לה קורוניה 1:7
זינדין זידאן יכול לחייך קצת אחרי שקבוצתו חזרה לנצח אחרי שלושה מחזורים, מול היריבה מולה ערך את הבכורה כמאמן הבלאנקוס. לא פחות משלושה שחקנים כבשו צמדים עבור המנצחת, בהם כריסטיאנו רונאלדו ששבר את הבצורת בליגה. האלופה נשארה מחזור נוסף במקום הרביעי וראתה את הפער מאתלטיקו השנייה מצטמק לשמונה נקודות. לה קורוניה לעומתה נשארה במקום ה-18 מתחת לקו האדום, עם הפסד שביעי בעשרת המשחקים האחרונים בהם צברה רק חמש נקודות.


בפתיחה הבלאנקוס המשיכו בכושר הלא מרשים בפתיחת המשחק ולא הצליחו להגיע למצב משמעותי, ושילמו על כך בדקה ה-24 כשלוקאס פרס העביר כדור רוחב לאדריאן, שנעץ מקרוב את הכדור ברשת של קיילור נבאס וקבע 0:1 מפתיע לאורחים. השער כנראה העיר את המארחת שהתחילה לתקוף ורשמה החמצות מול רובן, ובדקה ה-32 הגיע השיוויון כשנאצ'ו החליף מסירות עם מרסלו, שהחזיר רוחב לבלם הספרדי שבעט מקצה הרחבה את הכדור לרשת. ריאל מדריד המשיכה ללחוץ ועשר דקות לאחר מכן בייל השתלט על כדור בצד ימין של הרחבה וסובב אותו נהדר לפינה השמאלית הרחוקה כדי לקבוע מהפך ו-1:2.



בייל ונאצ'ו. קבעו מהפך לריאל מדריד (Gettyimages)


המארחת המשיכה ללחוץ ולחפש עוד שער, בעיקר כריסטיאנו רונאלדו שרצה לשבור את הבצורת, אך דווקא בייל היה זה שמצא את הרשת בדקה ה-58 כשהתרומם גבוה כדי לנגוח כדור קרן בדקה ה-58 והשלים צמד בדרך ל-1:3. עשר דקות לאחר מכן רונאלדו הסתפק בבישול יפה בעקב ללוקה מודריץ', שירה כדור מחוץ לרחבה וקבע 1:4.


בדקה ה-78 הגיע הרגע המיוחל כשקאסמירו הגביה כדור מימין לרונאלדו, שבעט מקרוב שער ליגה ראשון ב-2018. הסכר כנראה נפרץ ובדקה ה-84 הפורטוגלי השלים צמד אחרי הגבהה של לוקאס ואסקס המחליף אותה תרגם לנגיחה לרשת. CR7 נפצע במהלך ודימם, ירד לקבל טיפול ודאג לוודא בטלפון של רופא הקבוצה שהכל תקין. התוצאה נחתמה בדקה ה-88 כשכדור קרן הגיע לנאצ'ו, שהסתובב במקום והשלים צמד משלו שקבע 1:7.



רונאלדו. רצה לוודא שהכל בסדר (צילום מסך)


ריאל סוסיאדד – סלטה ויגו 2:1

הבאסקים רשמו הפסד ליגה שלישית ברציפות לסלטה ויגו, שמצידה רשמה ניצחון שני ברצף. זה התחיל טוב עם שער מוקדם של וויליאן ז'וזה כבר בדקה העשירית, אך יאגו אספאס השווה בפנדל בדקה ה-20. וויליאן ז'וזה החמיץ הזדמנות להשלים צמד כשהחטיא בעצמו בדקה ה-25. שער הניצחון הגיע בדקה ה-75 מראש של מקסי גומס.
 


דפורטיבו אלאבס – לגאנס 2:2 
דווקא אחרי ששתיהן מעדו באמצע השבוע במשחק הראשון של רבע גמר גביע המלך, המארחת איבדה נקודות חשובות אחרי יתרון כפול. אלאבס התעוררה במחצית השנייה, כששערים של מוניר אל חדאדי (46) ואלפונסו פדרסה (52) כבשו והיו בטוחים שזה יספיק. אולם דווקא אז, אלאבס נרדמה. גבריאל צימק בדקה ה-75 עם פנדל מדויק, רודריגו אלי הורחק בדקה ה-87 ובתוספת הזמן היה זה יוסבה סלדואה (90) שהכריע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי